Keskustelu ARTSin tulevaisuudesta

Tervetuloa opiskelijajärjestö TOKYOn keskustelutilaisuuteen WgoARTSiin! Tilaisuuden aiheena on Elämä Otaniemessä.
arts_keskustelutilaisuus_banneri_fi_fi.jpg

Tuoreimpien muuttoinfojen lisäksi kuulet keväisistä Arabian läksiäisistä, Väreen avajaisista sekä ARTSin muuton juhlallisuuksista.

Pääset myös tutustumaan uuteen kampusrakennukseemme arjen näkökulmasta: Mitä siellä voi tehdä? Mihin Kipsari sijoittuu? Mitä kaikkea pajoilta löytyy ja mihin laitteita voi käyttää?

Mukana keskustelemassa ovat myös dekaani, opintoasioiden johto sekä muuta henkilökuntaa. Aloitamme tarjoiluiden merkeissä klo 16 alkaen, ja ohjelma kestää muutaman tunnin.

Arabiasta voidaan järjestää kuljetus Otaniemeen, mikäli tarvetta ilmenee. Kerrothan kiinnostuksestasi kuljetukseen joko tapahtuman Facebook-sivulla tai lähettämällä sähköpostin osoitteeseen hallitus(at)tokyo.fi.

Aika: 11.4.2018 kello 16

Paikka: Miestentie 3 (kahvio), Otaniemi, Espoo

Lisätietoa:

Tapahtuma Facebookissa

Puheenjohtaja Matti Jänkälä
Aalto-yliopiston Taiteiden ja suunnittelun ylioppilaat TOKYO ry

White Aalto logo with exclamation mark standing in the middle of Otaniemi campus in the summertime
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-korkeakoulusäätiö laskee liikkeeseen kaksi joukkovelkakirjalainaa yhteismäärältään 150 miljoonaa euroa

Joukkovelkakirjalainoista saatavat varat käytetään pääasiassa kiinteistöinvestointien rahoittamiseksi otettujen lainojen jälleenrahoitukseen sekä lisäksi yleisiin tarpeisiin.
kuva pikku finlandian puupilarista ja teksti time out

Jaan Metsaveer
Yhteistyö Julkaistu:

Meritekniikan onnistunut yliopistoyhteistyö Suomen ja Viron välillä

Aalto-yliopiston ja Tallinnan Teknillisen yliopiston koulutusyhteistyön tuloksena on 25 vuoden aikana valmistunut kymmeniä virolaista meritekniikan diplomi-insinööriä, joista viisi on suorittanut myös tekniikan tohtorin tutkinnon.
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide Julkaistu: