Kauppatieteitä opiskelemaan ilman valintakoetta – valitse väyläopinnot !

Aloita kauppatieteen väylän opinnot keväällä 2020. Opiskele tavoitteellisesti ja hyvällä menestyksellä niin, voit hakea ilman valintakoetta.
Opiskelijoita Kauppakorkeakoulussa / Aalto-yliopisto / Kuva: Mikko Raskinen

Tähtää tutkintoon ja aloita keväällä 2020 avoimessa yliopistossa tarjottavat kauppatieteen väylän opinnot, jotka ehdit hyvin suorittamaan vuoden 2021 valintaan mennessä. Kevään väyläkurssit löydät Kauppatieteen väylän sivustolta https://www.aalto.fi/fi/aalto-yliopiston-avoin-yliopisto/hae-kauppatieteiden-alan-tutkinto-opiskelijaksi-avoimen-yliopiston

Voit hakea tutkinto-opiskelijaksi Kauppakorkeakouluun suorittamalla vähintään 60 opintopistettä määrättyjä, kauppatieteen perusopintoja hyvin arvosanoin. Opiskelijat (28 opiskelijaa) valitaan tutkintoa opiskelemaan opintojen keskiarvon mukaisessa järjestyksessä.

Väyläopiskelijana perehdyt monipuolisesti kauppatieteen alaan, saat opiskelukokemusta ja opit akateemisia taitoja. Väyläopinnot sopivat tavoitteellisille opiskelijoille, jotka voivat opiskella kursseja omaan tahtiinsa, mutta ovat valmiita panostamaan opintomenestykseen.

Dipolin portaat Kalevan suuntaan

Avoimen väylän opinnoilla kauppatieteen tutkinto-opiskelijaksi

Suorittamalla avoimen väylän kautta vähintään 60 opintopistettä erikseen määriteltyjä kauppatieteiden perusopintoja, voit hakea tutkinto-opiskelijaksi Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun kandidaattiohjelmaan.

Aalto-yliopiston avoin yliopisto

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
EU parlamentti
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu: