Kauppakorkeakoulu Digital Education Councilin jäseneksi

Allianssilla on yhteinen visio kestävän kehityksen edistämiseksi korkeakoulutuksessa.
Digital Education Council
Digital Education Council (DEC)

Digital Education Council -allianssilla on yhteinen visio kestävän kehityksen edistämiseksi korkeakoulutuksessa. Allianssi pyrkii myös innovaation ja tekoälyn hyödyntämisen edistämiseen korkeakoulutuksessa ja työvoiman kehittämisessä. SuperCharger Venturesin, maailman suurimman EdTech-kiihdyttämön, aloitteesta DEC on sitoutunut lisäämään huippuluokan resurssien saatavuutta, tiedon jakamista ja innovointia.

Digital Education Council, logo

DECin jäsenenä Kauppakorkeakoulu saa käyttöönsä ainutlaatuisia resursseja ja mahdollisuuksia tehdä yhteistyötä alan johtavien oppilaitosten ja asiantuntijoiden kanssa. Yhdessä luodaan yhteisiä käytäntöjä, jotka edistävät allianssin tekojen myönteistä vaikutusta kansainvälisesti.

”Osallistumalla tähän allianssiin tunnustamme, että yhdistämällä ponnistuksemme voimme saavuttaa paljon enemmän kuin mihin pystyisimme Kauppakorkeakouluna yksin”, sanoo opetuksesta ja oppimisesta vastaava varadekaani Tomas Falk.

Lisätietoja:
www.digitaleducationcouncil.com

Women in Finance -tilaisuus, Annukka Paloheimo
Yhteistyö Julkaistu:

Pehmeitä taitoja kannattaa vahvistaa – ne ovat kovaa valuuttaa työmarkkinoilla

Kauppakorkeakoulu antaa valmiudet toimia niin ekstroverteille kuin introverteille sopivissa tehtävissä.
Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Verkkosivusto tarjoaa työkaluja opiskelijatiimien tukemiseen koko projektikurssin ajan.
Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Visuaalisen viestinnän muotoilun opiskelijat ja professori palkittiin Vuoden Huiput -gaalassa, jossa juhlittiin parasta suomalaista luovaa suunnittelua.
Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu: