Kauppakeskus A Blocin edustalla oleva jalankulun ja pyöräilyn reitti suljetaan

Kauppakeskus A Blocin edustalla tehdän pikaraitiotien rakentamiseen liittyviä töitä. Jalankulun ja pyröilyn reitti, joka menee radan yli, suljetaan 31.5. n. klo 7:00-8:00 ja tiistaina 1.6 n. klo 14:30-15:30.
Raide-jokeri

Kauppakeskus A Blocin edustalla oleva jalankulun ja pyöräilyn reitti suljetaan maanantaina 31.5. n. klo 7:00-8:00 ja tiistaina 1.6 n. klo 14:30-15:30. Liikenteenohjaaja ohjaa kevyttä liikennettä sulun ajan.

Raide-Jokerin verkkosivut

White Aalto logo with exclamation mark standing in the middle of Otaniemi campus in the summertime
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-korkeakoulusäätiö laskee liikkeeseen kaksi joukkovelkakirjalainaa yhteismäärältään 150 miljoonaa euroa

Joukkovelkakirjalainoista saatavat varat käytetään pääasiassa kiinteistöinvestointien rahoittamiseksi otettujen lainojen jälleenrahoitukseen sekä lisäksi yleisiin tarpeisiin.
Nainen seisoo ulkona kädet levitettynä sivuille. Taustalla näkyy kaupunki, merta ja vuoria.
Opinnot Julkaistu:

Fia Hedman pääsi kehittämään taitojaan ja oppi valtavasti uutta korkeakouluharjoittelijana Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikössä

Bella-Fia Hedman työskenteli syksyllä 2023 neljän kuukauden ajan viestinnän ja markkinoinnin harjoittelijana Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikössä.
Otaparkki julkisivu
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Otaparkki tarjoaa helpon pysäköintimahdollisuuden kampusvieraille

Pysäköintitalo Otaparkki sekä muut kampuksen maksulliset pysäköintipaikat tarjoavat pysäköintimahdollisuuden kampukselle saapuville vieraille.
Aalto Digital Creatives Batch 5 Kickoff iWing/Agrid/Aalto 12032024
Mediatiedotteet Julkaistu:

Aalto Digital Creatives -ohjelmaan valittiin 14 ideaa

Aalto-yliopiston viides luovien alojen esihautomo-ohjelma alkoi Aalto Startup Centerissä 12.3.2024.