Uutiset

Katso professoreiden tervetuliaisluennot

Aalto-yliopiston vakinaistetut professorit kertovat tutkimus- ja opetusalojensa uusimmista tuulista.
From the left: Professor Lasse Niemi, Provost Ilkka Niemelä, Professors Lily Díaz and Toni Kotnik. Photo Aino Huovio.

Tenure track -urajärjestelmän kautta nimetyt ja vakinaistetut professorit luennoivat omasta erikoisalastaan 28.5.2015. Luentojen videotallenteet ovat katsottavissa Aalto-yliopiston YouTube-kanavassa. Luennot ovat englanninkielisiä.

"Ubiquitous computing: reflections about complexity and culture”
Lily Díaz, Full Professor
Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu, median laitos

 "Hylomorphic structuralism: constructability at the threshold between the physical and the digital"
Toni Kotnik, Associate Professor, Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu, arkkitehtuurin laitos ja Insinööritieteiden korkeakoulu, yhdyskunta- ja ympäristötekniikan laitos

"The information content of audit reports and the value of financial statement audits”
Lasse Niemi, Associate Professor
Kauppakorkeakoulu, laskentatoimen laitos

Lisää videoita: Aalto-yliopiston YouTube-kanava

  • Julkaistu:
  • Päivitetty:
Jaa
URL kopioitu

Lue lisää uutisia

Picture of the themes of this course
Opinnot Julkaistu:

Mind & Study - Hyvinvoivan opiskelijan työkalupakki (3op) -kurssi tulossa jälleen keväällä

Suosittu Mind & Study - Hyvinvoivan opiskelijan työkalupakki (3op) järjestään keväällä suomeksi ja englanniksi!
Kunniamerkki
Yliopisto Julkaistu:

Onnittelut itsenäisyyspäivän kunniamerkkien saajille!

Tasavallan presidentti antaa kunniamerkkejä ansioituneille Aalto-yliopiston työntekijöille.
Ilona Jääskeläinen
Yliopisto Julkaistu:

Kesäkoulun Program Assistant Ilona Jääskeläinen: “tunsin aina olevani osa tiimiä.”

Ilona Jääskeläisestä tuli nopeasti korvaamaton osa kesäkoulun tiimiä kesällä 2023.
Isoisänsilta Helsingissä.
Opinnot Julkaistu:

Fabian ja Jaakko Ahvenaisen rahaston apurahat haettavissa 31.1.2024 asti

Apurahoja myönnetään talon- ja sillanrakennuksen aloilla suoritetuista opinnoista tai kannustuksena aihealueiden jatko-opiskelijoille.