Kandiopetuksemme alkaa Otaniemessä

Tiistaina 1.9. on historiallinen päivä, kun kandiopiskelijamme muuttavat virallisesti Otaniemen kampukselle.

Kauppatieteilijöiden opinnoille on remontoitu Alvar Aallon suunnitteleman Otakaari 1 -rakennuksen U-siipeen uutuuttaan hohtavat tilat. Niissä on huomioitu laadukas oppiminen ja muunneltavuus. Luokkatilojen lisäksi siivessä on paljon ryhmätyötilaa ja muuta työskentelytilaa sekä opiskelijoiden ja opettajien kohtaamispaikkoja.

– Tässä toteutuu Aalto-yliopiston perustamiseen liittynyt ydinajatus, kun Aallon eri koulutusalojen opiskelijat pääsevät luontevasti kohtaamaan toisensa ja oppimaan yhdessä, kertoo dekaani Ingmar Björkman muuton taustoista.

Kauppatieteilijöiden muutto on yliopiston lukuvuoden avajaisten keskiössä tiistaina 1.9. ja Aalto Party -iltajuhlassa. KY (Kauppatieteilijöiden ylioppilaat ry) juhlistaa muuttoa kylteriopiskelijoiden paraatilla Otaniemeen maalta, mereltä ja ilmasta.

Noin 1400 Kauppakorkeakoulun kandiopiskelijaa siirtyy syyskuussa kokonaan Otaniemen kampukselle. Maisteriopiskelijat jatkavat Töölössä, mutta sivuaine- ja kieliopinnot tuovat myös heidät Otaniemeen. Englanninkielinen kandiohjelmamme jatkaa normaalisti Mikkelin kampuksella.

URL kopioitu

kuva Simo Routarinteestä värikkäällä taustalla
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Arvostava kohtaaminen – tule mukaan vuorovaikutteiseen ryhmävalmennukseen

Kaikille aaltolaisille avoin, täysin uudenlainen valmennus käynnistyy 7.10. Osallistujana saat työkaluja arvostavaan ja rakentavaan kohtaamiseen niin työssäsi kuin opiskelussasi.
Emma Kemppainen Aallon kampuksella
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Emma Kemppinen: Puolijohdeteollisuus tarjoaa paljon mahdollisuuksia sekä teollisuudessa että akateemisella puolella

Emma pääsi kesätöihin tutkimusryhmään puolijohdeteollisuuden yritysten lahjoitusten ansiosta. Kesätyöpaikka vahvisti hänen kiinnostustaan alaa kohtaan.
kuva juoksijoista joilla koira mukana rantaraitilla
Kampus, Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Vielä ehdit ilmoittautua Aalto Walk & Run -liikuntatapahtumaan 21.9.2024

Tule mukaan koko Aalto-yhteisön ilmaiseen liikuntatapahtumaan. Tänä vuonna uutuutena viiden kilometrin kävely Aalto Walk!
Biz opiskelijat
Opinnot Julkaistu:

Opiskelijamme jalkautuvat lukioihin kertomaan Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulusta

Myös lukuvuonna 2024–2025 lukiolaiset saavat kuulla, millaista kauppatieteiden opiskelu ja opiskelijaelämä Otaniemessä ovat – ja miten hyvät eväät työelämään Aallon Kauppiksesta saa.