Jaa päivä elämästäsi yliopistolla ja voita matka Lissaboniin!

Unite!-yliopistoallianssin videokilpailu tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden kertoa omasta kulttuuristaan ja voittaa liput Uniten opiskelijafestivaaliin, joka järjestetään kesä-heinäkuussa Lissabonissa. Lähetä oma videosi mukaan kisaan viimeistään 9.4.2023. Kilpailun tavoitteena on edistää kulttuurista monimuotoisuutta ja yhteisiä arvojamme.
Images of four students. In the middle text Student video contest, share a day in your life and win a trip to Lisbon!

Kilpailun tavoitteena on tuoda esiin Unite!-opiskelijayhteisön monimuotoisuus ja kulttuurienvälisyys. Video (enimmäispituus 3 minuuttia) esitetään esimerkkinä Unite!:n yhdeksän partneriyliopiston samankaltaisesta ja erilaisesta opiskelijaelämästä. Sen tulisi tuoda esiin opiskelijan henkilökohtaista elämää ja tapoja sekä saada muiden yliopistojen opiskelijat kiinnostumaan Unite!n monimuotoisuudesta.

Miten voit osallistua?

Kilpailu on avoin kaikille Unite!-yliopistojen opiskelijoille (perustutkinto-opiskelijoille, jatko-opiskelijoille, tohtorikoulutettaville, paikallisille, kansainvälisille, vaihto-opiskelijoille jne.). Opiskelijat voivat osallistua vain yhdellä videolla. Videon tulee esittää yhtä kokonaista päivää opiskelijan akateemisesta elämästä. Sisällytä mukaan sekä akateemisia näkökohtia (kampus, kaupunki, maa) että henkilökohtaisia näkökohtia ja suosikkitottumuksiasi elämäntyylissäsi. Voit tehdä videon valitsemallasi kielellä. Englanninkielinen tekstitys on erittäin suositeltavaa (vaikka käytetty kieli olisi englanti).

Esimerkkejä siitä, mitä haluat ehkä näyttää:

• Kotisi/opiskeluhuoneesi,
  • Elämä kampuksella (luennolla käynti, kirjasto, vuorovaikutus opiskelijoiden ja opettajien kanssa, opiskelu).
  • Yliopistoon tai sieltä pois pääseminen ja liikkuminen kaupungissa,
  • Matka supermarketiin tai ateria,
  • Urheilu- ja vapaa-ajan harrastukset,
  • Missä ja miten vietät aikaa ystävien kanssa.

Tee näin

• Rekisteröidy Metacampukseen (voit käyttää yliopiston kirjautumistietojasi).
  • Täytä hakulomake ja lataa video yliopistosi osiossa olevaan kohtaan
  • Lähetä videosi viimeistään 9. huhtikuuta 2023

Valintaperusteet

Kustakin yliopistosta valitaan yksi voittaja. Voittaja valitaan kahdessa vaiheessa: esivalinta ja opiskelijaäänestys.

Vaihe 1: Monikielinen ja monikulttuurinen koulutuskeskus valitsee esivalinnassa finalistit ohjeiden mukaisten töiden joukosta seuraavien kriteerien perusteella:

• Toiminnan ja näkökulmien moninaisuus
  • Luovuus/alkuperäisyys
  • Tuotannon laatu

Vaihe 2: Kaikkia Unite!-opiskelijoita yhdeksästä partneriyliopistosta kannustetaan äänestämään suosikkivideotaan. Voittajia on yhdeksän, yksi kustakin yliopistosta.

Palkinto

Parhaita videoita käytetään koulutustarkoituksiin ja Unite!:n kanavilla.
Voittajat kutsutaan Unite!:n opiskelijafestivaalille Lissaboniin (matkakulut ja majoitus maksetaan)! Unite! Student Festival Lisbon 2023 järjestetään Lissabonin yliopistossa (ULisboa) 29. kesäkuuta - 1. heinäkuuta 2023, ja se kokoaa yhteen opiskelijoita kaikista yhdeksästä yliopistosta. Festivaalissa yhdistyvät hauskuus, kulttuurienvälisyys ja yhteistoiminta, joilla edistetään Unite!-opiskelijayhteisön toimintaa. Unite!-opiskelijoille osallistuminen on ilmaista, yliopistosi kattaa matkakulut, majoituksen ja aktiviteetit.

Kysyttävää?

Jos sinulla on kysyttävää, lähetä meille sähköpostia: [email protected]

Anna palautetta sivusta

Path in the Laajalahti nature area
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Hyvinvointireitti Otaniemen kampuksella

Viidestä pisteestä koostuvan hyvinvointireitin teemoina ovat tunteiden havainnointi, luontosuhteen vaaliminen, kehollisuus, rauhoittuminen ja kohtuullisuuden pohdinta
Student guide illustration, language and communications studies
Opinnot Julkaistu:

Kieliä, kulttuuria ja viestintää V periodissa

Kielikeskuksessa on viidennessäkin periodissa tarjolla monipuolisesti kielten, kulttuurin ja viestinnän kursseja.
MyCourses

MyCoursesin käyttökatko 2.5.2024 klo 10.00-17.00

MyCourses ei ole käytettävissä katkon aikana.
Ryhmätilanne

Opiskelukykysi ja -hyvinvointisi tueksi, huhtikuu 2024

Hei opiskelija! Muistathan, että Aalto-yliopisto tarjoaa opiskelijoille erilaisia palveluita opiskelun sujumisen tueksi. Lisätietoja ajankohtaisista asioista löytyy alta.