Insinööritieteiden korkeakoulu etsii varadekaania

Insinööritieteiden korkeakoulu etsii tutkimuksen varadekaania 1.8.2021 alkavaan tehtävään.
Aalto University School of Engineering

Dekaani Gary Marquis on nimittänyt rekrytointia varten viisihenkisen rekrytointityöryhmän, jonka tehtävänä on valita ehdokkaat varadekaanin tehtävään. Ehdotusten perusteella dekaani haastattelee hakijat ja tekee rehtorille esityksen nimitystä varten.

Rekrytointityöryhmään kuuluvat:

• Professori Riku Vahala, rakennetun ympäristön laitos
  • Professori Wojciech Solowski, Department of Civil Engineering
  • Professori Martti Larmi, Department of Mechanical Engineering
  • Joonas Lehtovaara, opiskelijaedustaja, Aalto-yliopiston ylioppilaskunta
  • HR-koordinaattori Merja Seppänen, työryhmän sihteeri

Hakukuulutus varadekaanin tehtävään julkaistaan verkossa myöhemmin kevään aikana.
Aalto-yliopiston rehtori nimittää seuraavan varadekaanin kaudelle 1.8.2021–31.7.2024.
Professori Pentti Kujala jatkaa korkeakoulun yhteiskunnallisen vaikuttavuuden varadekaanina.

Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

Front and back covers of book called Unfolding Public Art. Text in red, book covers in sand colour.
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
KY United -jalkapallojoukkue, 2024. Kuva: Eemil Kari
Yliopisto Julkaistu:

Jalkapallojoukkue KY United kohtaa sensaatiomaisesti Käpylän Pallon edustusjoukkueen tiistaina 16.4.2024

KY United saa vastaansa Suomen toiseksi korkeimmalla sarjatasolla pelaavan KäPan Suomen Cupin 3. kierroksella.
Apurahanjakotilaisuus
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Fabian ja Jaakko Ahvenaisen rahasto palkitsi sillan- ja talonrakennusalan osaajia

Vuodelle 2024 myönnettiin yhteensä yhdeksän apurahaa.