Ingmar Björkmanin muotokuva paljastettiin

Muotokuvan on kuvannut Aallon alumni Jaakko Kahilaniemi.
Ingmar Björkman's portrait. Photo: Jaakko Kahilaniemi / Aalto University

Muotokuva paljastettiin Kauppakorkeakoulun henkilökunnalle ja muille vieraille, jotka oli kutsuttu perinteisille dekaanin glögeille Kauppakorkeakoululle perjantaina 13. joulukuuta 2019.

Kauppakorkeakoulun entisen dekaanin Ingmar Björkmanin muotokuvan on kuvannut alumni Jaakko Kahilaniemi Aalto-yliopiston taiteiden ja suunnittelun korkeakoulusta. Muotokuva on pian nähtävillä Kauppakorkeakoulun rakennuksen 1. kerroksessa hissien vieressä.

Ingmar Björkman toimi Kauppakorkeakoulun dekaanina vuodet 2012–2019. Dekaanikausien päätyttyä hän on jatkanut International Business -aineen professorina Kauppakorkeakoulun johtamisen laitoksella.

kukka-asetelma
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Yli 60 kauppatieteiden kandidaattiopiskelijaa palkittiin stipendillä

Ilkka Kontulan säätiön henkilökohtaisen apurahan suuruus on 1 000 euroa.
Shankar Deka on sähkötekniikan ja automaation laitoksen apulaisprofessori.

Robotiikka tarvitsee turvallisia käyttäytymismalleja

Aalto_University_staff_campus_bikes_2-5-2013_photo_Mikko_Raskinen
Kampus Julkaistu:

Pyörävarkaudet lisääntyneet kampuksella – muista lukita pyöräsi kunnolla

Kevään myötä pyörävarakaudet Aalto-yliopiston kampuksella ovat kasvaneet.
Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa