Ilkka Kontulan säätiön apurahat myönnettiin opinnoissaan menestyneille kandiopiskelijoillemme

Henkilökohtaisen apurahan suuruus on 1 000 euroa.
Kauppakorkeakoulu, jonka edustalla istuu neljä opiskelijaa. Kuva: Unto Rautio / Aalto-yliopisto
Kauppakorkeakoulu. Kuva: Unto Rautio / Aalto-yliopisto

Vuonna 2012 kuollut OTK, ekonomi Ilkka Kontula opiskeli sekä Helsingin kauppakorkeakoulussa että Helsingin yliopistossa. Hän halusi testamenttilahjoituksellaan helpottaa opiskelijoiden arkea. Näin ollen Ilkka Kontulan säätiö jakaa kannustusapurahoja vuosittain sekä Kauppakorkeakoulun että Helsingin yliopiston oikeustieteellisen tiedekunnan opiskelijoille.

Säätiö myöntää kannustusapurahoja kurssien arvosanojen keskiarvon perusteella parhaille kauppatieteiden kandidaatin tutkintoa suorittaville opiskelijoillemme. Palkittavilta opiskelijoilta edellytetään myös vähintään 80 suoritettua opintopistettä kolmen ensimmäisen läsnäololukukauden aikana.

Tänä vuonna Ilkka Kontulan säätiön 1 000 euron kannustusapurahan ja diplomin saavat seuraavat Kauppatieteiden kandidaattiohjelmassa kandidaatin tutkintoa suorittavat 46 opiskelijaa:

Aaltonen

Yli-Salomäki

Ylä-Poikelus

Niko

Apurahan saavat myös seuraavat International Business -kandidaattiohjelmassa Mikkelissä kandidaatin tutkintoa suorittavat 10 opiskelijaa:

Autio

Ganoo

Tulika

Karlsson

Dennis

Kauppinen

Eetu

Laakso

Sofi

Huy

Mamzer

Roman

Santama

Neea

Suomalainen

Surmonin

Timofey

Parhaat onnittelut palkituille!

URL kopioitu

Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Aalto Squad students on campus
Opinnot Julkaistu:

Hakijoiden määrä Aalto-yliopistoon kasvoi kevään toisessa yhteishaussa

Suomen- ja ruotsinkielisiin kandidaattikoulutuksiin oli 13 500 hakijaa
Mustavalkokuvassa hattupäinen mieshahmo katsoo eteenpäin kädet rinnan edessä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Jussi-palkintoja elokuvataiteen laitoksen alumneille

Kotimaisen elokuvan viime vuoden parhaimmistoa palkittiin.
Nainen seisoo ulkona kädet levitettynä sivuille. Taustalla näkyy kaupunki, merta ja vuoria.
Opinnot Julkaistu:

Fia Hedman pääsi kehittämään taitojaan ja oppi valtavasti uutta korkeakouluharjoittelijana Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikössä

Bella-Fia Hedman työskenteli syksyllä 2023 neljän kuukauden ajan viestinnän ja markkinoinnin harjoittelijana Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikössä.