Ihmisäänen merkityksestä kokemuksessa

Koneen Säätiön podcast-haastattelussa laulu- ja nykytaiteilija, taiteen laitoksen väitöstutkija Heidi Fast kertoo taiteellisesta tutkimuksestaan.
laulun_lumo_fi.jpg

Koneen Säätiön podcast-haastattelussa laulu- ja nykytaiteilija, taiteen laitoksen väitöstutkija Heidi Fast kertoo taiteellisesta tutkimuksestaan, jossa hän tutkii taiteen menetelmin ihmisäänen merkitystä kokemuksessa. Puheen ohessa on myös pätkiä Fastin tutkimuksen 1. taiteellisesta osiosta, Laulunpesä-ääniteoksesta. Tutkimus toteutetaan yhteistyössä HYKS Psykiatrian kanssa. Teoksessa laulaa Fastin lisäksi 25 sairaalassa keväällä 2014 hoitoa saanutta ihmistä.

KONEEN SÄÄTIÖ Podcast / Heidi Fast

Lisätietoa: http://www.koneensaatio.fi/blogi/laulu-koskettaa-yhteisollista-sensibiliteettia/

Of the significance of human voice as part of experience

In Kone Foundation podcast-interview singer, artist and doctoral researcher Heidi Fast talks about her research, in which she uses artistic methods to explore the significance of the human voice as part of experience. Fragments from the 1. artistic part of her research, a vocal installation called Vocal Nest, are included in the interview. The research is actualized in co-operation with HUH Psychiatry. 25 inpatients, who were being treated in HUH Psychiatry Centre in spring 2014 sing with Fast in the artwork.

KONEEN SÄÄTIÖ Podcast / Heidi Fast (in Finnish)

More information: http://www.koneensaatio.fi/en/blogi/singing-touches-shared-sensibility/

Min-Kyu Paek
Nimitykset Julkaistu:

Min-Kyu Paek on nimitetty määräaikaiseen apulaisprofessorin tehtävään Kemian tekniikan ja metallurgian laitokselle.
Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Vidha Saumyan teos, jossa groteskeja ihmishahmoja

Aalto ARTSin alumni Vidha Samyan teos esillä Venetsian biennaalissa 2024

Metallikuutio, jota kädet koskettaa