Hitautta Aalto Space -sovelluksessa

Aalto Space -sovelluksessa tehdään päivitys- ja parannustöitä 11.3.-19.3. ja sovelluksessa saatta esiintyä hitautta.
Aalto Space applikaatio Kuva: Hannes Huotari
Kuva: Hannes Huotari / Aalto-yliopisto

Aalto Space -sovelluksessa tehdään päivitys- ja parannustöitä 11.3.-19.3. välisenä aikana ja julkaisemme uuden ominaisuuden sovelluksessa ensi viikolla.

Sovelluksessa saattaa esiintyä hitautta tai muuta epävakautta kyseisenä aikana. Mikäli ongelmia tilavarausten suhteen esiintyy, voit olla yhteydessä [email protected]

Muistathan päivittää sovelluksen aina uusimpaan versioon, niin saat kaikki uudet ominaisuudet käyttöösi!

Metallikuutio, jota kädet koskettaa

IoT Paja Säätiö lahjoittaa miljoona euroa Insinööritieteiden korkeakoululle

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.