Henri Weijo Journal of Consumer Research -lehden toimitusneuvostoon

Journal of Consumer Research on johtava kuluttajatutkimuksen alan lehti ja yksi FT50-listan lehdistä.
Henri Weijo

Apulaisprofessori Henri Weijo on kutsuttu Journal of Consumer Research -lehden (JCR) toimitusneuvoston jäseneksi tammikuusta 2021 lähtien. JCR on kuluttajatutkimuksen alan johtava tieteellinen julkaisu. Se on myös FT50-julkaisu eli yksi 50:stä Financial Timesin listaamista parhaista kauppatieteiden alan tieteellisistä lehdistä.

Journal of Consumer Research kattaa laajasti kuluttajakäyttäytymisen alan tutkimuksen, kuten psykologian, markkinoinnin, sosiologian, taloustieteen, antropologian ja viestinnän.

“Kutsu näin merkittävän lehden toimituskuntaan on suuri kunnia ja tärkeä mahdollisuus sekä minulle henkilökohtaisesti että markkinoinnin laitokselle. Otan haasteen innolla vastaan”, Henri Weijo sanoo.

Henri Weijon tutkimus keskittyy kuluttajakäyttäytymiseen. Tällä hetkellä häntä kiinnostaa erityisesti kuluttajien luovuus.

Lisätietoja:

Apulaisprofessori Henri Weijo
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu, markkinoinnin laitos
050 400 1389

Three Aalto University students are doing group work by writing on paper together.

Markkinoinnin laitos

Markkinoinnin laitos on menestyksekäs ja dynaaminen yhteisö opiskelijoita, opettajia ja tutkijoita, joiden kunnianhimoisuus näkyy tutkimusprojekteissa ja hankkeiden verkostoissa.

Vidha Saumyan teos, jossa groteskeja ihmishahmoja

Aalto ARTSin alumni Vidha Samyan teos esillä Venetsian biennaalissa 2024

Suomen paviljongissa Venetsian 60. kansainvälisessä taidebiennaalissa nähdään näyttely The pleasures we choose. Näyttely on esillä 24.11.2024 asti.
Metallikuutio, jota kädet koskettaa

IoT Paja Säätiö lahjoittaa miljoona euroa Insinööritieteiden korkeakoululle

Lahjoitus on kohdennettu teollisen internetin ja digitaalisten kaksosten tutkimukseen ja opetukseen.
Event information on a yellow to coral gradient background with yellow bubbles and a photo of a colorful event space.
Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Kaikki aaltolaiset ovat tervetulleita, osallistuminen ei vaadi ilmoittautumista!
Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Lahjoittajatarina - Yrjö Sotamaa: ”Yliopiston tukeminen on meidän oman tulevaisuutemme rakentamista”

Professori emeritus on yhä aktiivinen muotoilun vaikuttaja niin kotimaassa kuin kansainvälisellä kentällä. Hän on nykyään myös Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun kuukausilahjoittaja.