Hei korkeakouluopettaja! Tule mukaan pedagogisen osaamisen ja hyvinvoinnin hankkeeseen

Oletko miettinyt, miten voisit kehittää opetustasi siten, että se tukisi hyvinvointiasi? Haluaisitko saada vertaistukea työhösi ja opetukseesi liittyen? Kiinnostaako sinua oppia lisää siitä, kuinka reflektointia ja mindfulnessia voidaan hyödyntää opettajien hyvinvoinnin tukemisessa?
Thewellbeing hankkeen ja suomen akatemina logot
TheWellbeing-hanke tutkii ja kehittää korkeakouluopettajien pedagogista osaamista ja hyvinvointia

Suomen Akatemian rahoittamassa THEwellbeing-hankkeessa tutkitaan ja kehitetään korkeakouluopettajien pedagogista osaamista ja hyvinvointia. Mikäli olet kiinnostunut löytämään vastauksia yllä oleviin kysymyksiin, lähde mukaan osallistujaksi hankkeeseen!

Voit osallistua jos

• Opetat lukuvuonna 2023-2024
  • Pystyt osallistumaan lukuvuoden aikana toteutettavaan tutkimusjaksoon sekä vertaistukea hyödyntäviin koulutustilaisuuksiin
  • Sinun on mahdollista käyttää älysormusta kaksi viikkoa

Katso lisätietoja: bit.ly/thewellbeinghanke

Prinsessalle esitellään luonnollisia väriaineita
Yliopisto Julkaistu:

Thaimaan prinsessa Maha Chakri Sirindhorn vieraili Aalto-yliopistossa

Prinsessa seurueineen tutustui mm. tekstiilisuunnitteluun, Startup Saunaan, Aalto-yliopisto Junioriin sekä Aalto Ice Tankin toimintaan.
Kuvassa näkyvät Kauppakorkeakoulun opiskelijat Liina Röyskö ja Kerttu Lammi koulun pääovien edustalla.
Opinnot Julkaistu:

Tekoälyn fiksua käyttöä opettava verkkokurssi lisäisi opiskelun tasa-arvoa

Tekoäly on tullut jäädäkseen ja sen osaava ja tehokas hyödyntäminen auttaisi sekä opinnoissa että työnhaussa, sanovat Kauppakorkeakoulun opiskelijat.
Syksyinen kampusalue
Opinnot Julkaistu:

Syksyn 2024 avoimen yliopiston kurssit on nyt julkaistu

Syksyn kurssien ilmoittautuminen alkaa aikaisintaan elokuussa.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.