Games Now! – Avoin luentosarja pelialan kehityksestä

Games Now!

Games Now! on avoin luentosarja pelialan vallitsevista aiheista ja tulevista trendeistä. Luennoilla syvennymme pelialan nykyhetkeen – ja mitä lähitulevaisuus tuo tullessaan. Aiheet on kuratoitu yhteistyössä Suomen pelialan veteraanien ja huippuyritysten kanssa. Vierailevat puhujamme ovat alan johtajia, kokeneita tutkijoita ja muita inspiroivia henkilöitä, jotka tarjoavat näkemyksiään ja neuvojaan kaikille, jotka ovat kiinnostuneita oppimaan lisää. Aalto-yliopiston luentosarja on avoin kaikille – sinun ei tarvitse olla opiskelija liittyäksesi yhteisöömme. Jos opiskelet pelialaa, useat yliopistot ja pelialan koulut ovat sisällyttäneet Games Now! -luentosarjan opetussuunnitelmaan.

Games Now! 2021-2022 aikataulu:

11.10. AAA Digital Humans in Unreal Engine: Meet the Metahumans // Ari Arnbjörnsson, Epic Games
1.11. GN! Online Jam (#GNOJ5): Finland x South Korea // Mikko Heinonen, Solip Park
22.11. Break the Cycle – The Making of Returnal // Harry Krueger, Housemarque
13.12. Covid & Games (panel) // Heini Kaihu, Petri Ikonen, Jaakko Kemppainen, Chris James
24.1. Indie Arena Booth Online and the Future of Playable Events // Wolf Lang, Super Crowd
28.2. Composing for the Fallguys // Jukio Kallio & Daniel Hagström
21.3. Free-to-play Games – A Critical View // Kati Alha, Tampere University
28.3. GN! Online Jam (#GNOJ6)
25.4. Indie and Indigenous: Case Skábma – Snowfall // Marjaana Auranen, Red Stage Entertainment
23.5. Top 10 Trends in Games Now – 2022 // Annakaisa Kultima, Aalto University

Opettajat: Annakaisa Kultima, Solip Park
Periodit I-V
SISU: https://sisu.aalto.fi/student/courseunit/aalto-OPINKOHD-1148192568-20210801/brochure
Kotisivut: https://gamesnow.aalto.fi/

Games Now!

Min-Kyu Paek
Nimitykset Julkaistu:

Min-Kyu Paek on nimitetty määräaikaiseen apulaisprofessorin tehtävään Kemian tekniikan ja metallurgian laitokselle.
Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Vidha Saumyan teos, jossa groteskeja ihmishahmoja

Aalto ARTSin alumni Vidha Samyan teos esillä Venetsian biennaalissa 2024

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta