FITechin kesän kurssitarjonta on julkaistu ja ilmoittautuminen on käynnissä!

Haku FITechin kesän kursseille käynnistyi tänään 4.4.2024. Tarjolla on yli 100 maksutonta kurssia uusiutuvan energian ja tietotekniikan teemoista. Kursseja järjestävät suomalaiset tekniikan alan yliopistot.
Koristeellinen kuva.

Onko tavoitteenasi kenties kehittyä uusiutuvan energian tai akkuteollisuuden tulevaisuuden osaajaksi tai haluaisitko oppia uuden ohjelmointikielen kesän aikana? Onnistuu! FITechin kursseilla voit myös esimerkiksi kerrata matematiikkaa, oppia saavutettavuudesta ja kehittää jatkuvan oppimisen taitojasi.

FITechin kursseilla opit uutta maksuttomasti myös kesällä. Tarjolla on yli 100 maksutonta kurssia teemoista energiavarastointi, tietoliikennetekniikka (5G), tietotekniikka (ICT), vetytalous ja tuulivoima. Opintoja järjestävät suomalaiset tekniikan alan yliopistot.

Lähes kaikki tarjolla olevat kesäkurssit ovat suoritettavissa verkossa täysin omaan tahtiin. Suoritustavat ja esitietovaatimukset on kerrottu kurssien omilla sivuilla.

Kaikki FITech-kurssit ovat maksuttomia suomalaisille ja Suomessa vakituisesti asuville henkilöille. Kurssien järjestämisestä vastaavat suomalaiset tekniikan alan yliopistot.

Ilmoittautuminen kursseille on käynnissä. Etsi itsellesi sopivimmat opinnot kätevästi FITechin kurssihaun kautta ja ilmoittaudu pian!

Lisätietoja kesän hausta löydät FITechin uutisesta.

Course work for Smart Wearables
Opinnot Julkaistu:

Smart Wearables -kurssit opettavat opiskelijoille insinööri- ja muotoilutaitoja

Smart Wearables -kurssien monialaisissa tiimeissä syntyy uskomattoman luovia projekteja, joiden parissa eri alojen opiskelijat pääsevät oppimaan toisiltaan.
Kuva opiskelijoista juttelemassa
Opinnot Julkaistu:

Tauolta tutkintoon - Back on track –työpajasarja 8.10. & 29.10.2024

Aallon opintopsykologit ja opinto-ohjaaja järjestävät kahden kerran mittaisen workshopsarjan opintoihin palaaville tai viimeisen vuoden aikana hyvin vähän opiskelleille syksyllä 2024 englanniksi.
Havainnekuva puisesta lavarakenteesta torimaisemassa
Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Wood Programin 30-vuotisjuhlaprojekti nousee Kuhmon torille

Aalto-yliopiston puuarkkitehtuuriin erikoistuvat opiskelijat toteuttavat joka vuosi Wood Program -projektin. Opintokokonaisuuden 30-vuotisjuhlavuonna yhteistyökumppanina toimii Kuhmon kaupunki. Toteuttava kohde on Kuhmon torille nouseva torilava.
Two students and a professor sitting around a table, talking and looking at laptop screen.
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Tule uusien tohtoriopiskelijoiden tutoriksi kesäkuussa 2024

lmoittaudu uusien tohtoriopiskelijoiden tutoriksi kesäkuun orientaatiopäiville!