Etsitkö sopivia kursseja Johtamisesta?

Avoimessa yliopistossa voit opiskella yksittäisiä kursseja tai tehdä tavoitteisiisi sopivan kokonaisuuden Johtamisesta

Avoimessa yliopistossa on tarjolla Johtamisen opintoja kolmesta eri Aalto-yliopiston opinto-ohjelmasta:

Tutustu tarjontaan ja valitse itsellesi sopivat kurssit tai kokonaisuudet.

Ilmoittautuminen tehdään yksittäisille kursseille. Kun olet saanut tarvittavat kurssit suoritettua, voit pyytää sivuopintokokonaisuustodistusta Avoimen yliopiston toimistosta.

Kaksi tummiin pukeutunutta miestä istuu suunnittelemiensa huonekalujen keskellä
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Aaltolaisten muotoilua esillä Milanon huonekalumessuilla

Opiskelijoita tutkimassa kirjaston hyllyjen sisältöä
Opinnot Julkaistu:
Two African women working on a project
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Yrittäjyyden sisällyttäminen metsä- ja maatalouskoulutukseen on ratkaisevan tärkeää Afrikalle

Apulaisprofessori Patrick Shulist kehittää yrittäjyyskoulutusta yhdessä afrikkalaisten kumppaneiden kanssa.
Opinnot Julkaistu:

Kursseja tohtoriopiskelijoille periodissa V

Periodi V alkaa 22. huhtikuuta ja päättyy 9. kesäkuuta 2024.