Emilia Lahti Nuorkauppakamarin Vuoden nuori menestyjä

Suomen Nuorkauppakamarit ry:n järjestämän kilpailun tarkoituksena on nostaa esiin kotimaista osaamista valtakunnallisesti ja kansainvälisesti. Kilpailu tuo näkyväksi positiivisia ja innostavia esimerkkejä johtajuudesta sekä henkilökohtaisesta menestymisestä yhteiskunnassa.

Vuoden Nuoret Menestyjät 2017 on palkittu - onneksi olkoon Emilia!

Emilia Lahti  - Tohtorikoulutettava, Sisu-tutkija

Emilia tutkii sisun käsitettä avaten sen uudella ja positiivisella tavalla osaksi vallitsevaa keskustelua ihmisten voimavaroista. Lahden työ on näkynyt kansainvälisissä huippulehdissä luoden positiivista näkyvyyttä Suomelle. Hänen tuleva kampanjansa, Sisu not Silence, tulee entisestään nostamaan sisun käsitteen rakentavaa roolia yhteiskunnan muutoksen työkaluna. Lähisuhdeväkivaltaa vastustava sekä myötätuntoisempaa tulevaisuutta ajava projekti on saavuttanut miljoonia ihmisiä. Sen tavoitteena on rohkaista kertomaan perheessä koetusta satuttamisesta.

Emilia oli ehdolla kilpailukategoriassa Humanitaarinen ja vapaaehtoistyö.

YTM, MAPP Emilia Lahti on sovelletun positiivisen psykologian asiantuntija ja yksi Euroopan ensimmäisiä soveltavan positiivisen psykologian maistereita. Emilian väitöskirjatutkimus Aalto-yliopiston tuotantotalouden laitokselle tarkastelee sitä ilmiötä, jonka seurauksena tai kautta yksilöt ja yhteisöt kurottautuvat yli oletettujen resurssiensa.

Lisätiedot:

Vuoden Nuori Menestyjä on Suomen Nuorkauppakamareiden palkitsema, omassa elämässään menestynyt 18-40 – vuotias Suomen kansalainen ja Uuden Sukupolven Esikuva.

Vuoden Nuori Menestyjä on maailmalla arvostettu palkinto, jonka Suomen Nuorkauppakamari jakaa omalla alallaan menestyneille 18 – 40-vuotiaille Suomen kansalaisille. Palkinto mahdollistaa suomalaisten tekojen ja osaamisen tunnetuksi tekemisen myös ulkomailla.

Kilpailun kansainvälinen nimi on JCI Ten Outstanding Young Persons of The World.

URL kopioitu

Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Mustavalkokuvassa hattupäinen mieshahmo katsoo eteenpäin kädet rinnan edessä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Jussi-palkintoja elokuvataiteen laitoksen alumneille

Kotimaisen elokuvan viime vuoden parhaimmistoa palkittiin.
Koos Zevenhoven ja Sebastian Szyller palkintotilaisuudessa
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Perustieteiden korkeakoulun 2023 parhaat väitöskirjat ja diplomityöt on palkittu

Palkittuja väitöskirjoja on Perustieteiden korkeakoulussa tänä vuonna seitsemän. Diplomitöitä palkittiin viisi.
Palkituille jaettavat kukkakimput pöydällä
Palkinnot ja tunnustukset, Yliopisto Julkaistu:

Celebrating Excellence 2023 – aika juhlistaa ja palkita tutkimussaavutuksia ja parhaita väitöskirjoja

Keskiviikkona 13.maaliskuuta Sähkötekniikan korkeakoulu kokoontui juhlistamaan vuoden 2023 merkittävimpiä tutkimussaavutuksia ja väitöskirjoja.