Ehdota sähkötekniikan Vuoden alumnia 2017

Vuoden alumni valitaan toista kertaa. Lähetä ehdotuksesi 15. syyskuuta mennessä.
wwwvarun_elec_varun_singh_24-10-2016_photo_mikko_raskinen_004_en_fi_fi.jpg

Aalto-yliopiston sähkötekniikan korkeakoulu valitsi historiansa ensimmäisen vuoden alumnin Alumni&StudentWeekend -seminaarissa lauantaina 29. lokakuuta 2016. Varun Singh on tehnyt arvokasta työtä muun muassa suomalaisen startup-kulttuurin edistämiseksi.

Aalto-yliopiston sähkötekniikan korkeakoulussa valitaan toista kertaa Vuoden alumni. Vuoden alumnin valitsee korkeakoulun dekaani ja valinta julkaistaan Alumni-Student Weekend 2017 -seminaarissa 28. lokakuuta.

Aalto-yliopiston sähkötekniikan korkeakoulun Vuoden alumnin 2017 tunnustus myönnetään alumnille, joka on

• tehnyt sähkötekniikan alalla uraauurtavaa tai erinomaista työtä
  • tehnyt näkyväksi korkeakoulun, yhteiskunnan ja alumnien vuorovaikutusta
  • toiminut yhteiskunnallisena vaikuttajana
  • valmistunut diplomi-insinööriksi tai tekniikan lisensiaatiksi tai tekniikan tai filosofian tohtoriksi
  • valmistunut joko Aalto-yliopiston sähkötekniikan korkeakoulusta tai TKK:n Elektroniikan ja automaation tiedekunnasta tai sähköosastolta

Vuoden alumnin toivotaan osallistuvan aktiivisesti erilaisiin Aalto-yliopiston opiskelijoille ja alumneille suunnattuihin tilaisuuksiin ja tapahtumiin.

Ehdotuksen voi tehdä korkeakoulun opiskelija, laitokset, erillis- ja palveluyksiköt, henkilökunta, alumni, kilta tai opiskelijoiden ainejärjestö.

Lähetä ehdotuksesi vuoden 2017 alumniksi 15.9.2017 mennessä täyttämällä tämä lomake.

Lisätietoa Vuoden alumnin valinnasta:
Seppo Saastamoinen
alumni- ja yrityssuhdevastaava

Jyri Hämäläinen
Sähkötekniikan korkeakoulun dekaani

Lue myös: Varun Singhistä Sähkötekniikan korkeakoulun vuoden alumni 2016

URL kopioitu

White Aalto logo with exclamation mark standing in the middle of Otaniemi campus in the summertime
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-korkeakoulusäätiö laskee liikkeeseen kaksi joukkovelkakirjalainaa yhteismäärältään 150 miljoonaa euroa

Joukkovelkakirjalainoista saatavat varat käytetään pääasiassa kiinteistöinvestointien rahoittamiseksi otettujen lainojen jälleenrahoitukseen sekä lisäksi yleisiin tarpeisiin.
Photo collage of some of the actions funded by the Sustainability Action Booster grant
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopisto rahoittaa opiskelijoiden kestävyystoimia kymmenillä tuhansilla vuodessa - "Tällaista emme ole nähneet muualla"

Aalto-yliopiston Sustainability Action Booster on apuraha, joka tukee opiskelijoiden ideoimia kestävän kehityksen projekteja kampuksella ja sen ulkopuolella.
Potrettikuva Suzanne Innes-Stubbista, hän hymyilee ja katsoo kohti kameraa
Nimitykset, Yliopisto Julkaistu:

Suzanne Innes-Stubb nimitetty johtavaksi työelämäasiantuntijaksi Aalto-yliopiston kauppakorkeakouluun

Yritysjuridiikan asiantuntija Innes-Stubb vahvistaa Kauppakorkeakoulun osaamista vastuullisessa yritystoiminnassa. Hän aloittaa tehtävässä syyskuun alussa.
Three students sitting at the School of Business. Photo: Ari Toivonen
Yliopisto Julkaistu: