Diplomityöpalkinnot 2021 on jaettu

Kemian tekniikan korkeakoulun dekaani myöntää opinnäytetyöpalkintoja vuonna 2021 valmistuneille diplomi-insinööreille ja tohtoreille. Diplomityöpalkinnon suuruus on 1000 euroa.
Logo at campus

Arviointiperusteena tärkeysjärjestyksessä ovat:

1. Diplomityön arviointilausunto

2. Ylemmän korkeakoulututkinnon suorittamiseen käytetty aika

3. Opintomenestys

Vuoden 2021 palkinnon saavat:

DI Eklund Kim
Modelling pyroelectricity with first-principles quantum chemical calculations

DI Harmat Adam
Molecular Dynamics Simulations on the Effect of Peptide Secondary Structure and Substrate Charge on Adsorption at Silica Surface

DI Jämsä Tytti
Construction of phaC knockout strains of a hydrogen-oxidising autotrophic bacterial species

DI Sipiläinen Tuomas
Electrofuel Production Routes and Costs In Europe Until 2030

Onnea palkituille!

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Camilla Hollanti, photo: Lasse Lecklin.
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Camilla Hollanti Suomalaisen Tiedeakatemian uudeksi jäseneksi

Camilla Hollanti johtaa merkittävää algebran ja lukuteorian sovellusten tutkimusryhmää. Hänen tutkimustensa punaisena lankana on soveltaa viestintäsovelluksissa vastaan tulleiden ongelmien käsittelyssä algebran ja lukuteorian tarjoamia menetelmiä. Tutkimusten sovelluskohteena on esimerkiksi turvallinen langaton viestintä ja hajautettu laskenta.
Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan