Dean’s List -stipendit jaettiin menestyneille opiskelijoille
Kauppakorkeakoulun dekaani Ingmar Björkman palkitsi 20. marraskuuta opiskelijoita, jotka ovat suorittaneet tutkintonsa erinomaisilla arvosanoilla ja tavoiteajassa. Vuosittain jaettavan tunnustuksen sai tänä vuonna yhteensä 13 kauppatieteiden kandidaatiksi ja 14 kauppatieteiden maisteriksi viime lukuvuoden aikana valmistunutta opiskelijaa.

Lukuvuonna 2018–2019 valmistuneet Dean’s List -stipendin saajat:
Kauppatieteiden kandidaattiohjelma, KTK
Alanne, Julius
Hjulgren, Markus
Holopainen, Jaakko
Karja, Hemmo
Komu, Akseli
Leikkonen, Matias
Mankinen, Mira-Kaisa
Pettinen, Jani
Savolainen, Olli-Markus
Väisänen, Jesse
International Business -kandidaattiohjelma, Mikkelin kampus, KTK
Dao, Minh
Le, Hoang
Nguyen, Ngoc
KTM-tutkinnon suorittaneet (KTK-tutkinto suoritettu Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa)
Homan, Aksel
Kansikas, Carolina
Klemetti, Klaus
Kontio, Casimir
Lehtinen, Jaakko
Moberg, Samu
Rintamäki, Paul
Wang, Min Na
KTM-tutkinnon suorittaneet (maisteritasolle valitut)
Huttunen, Yasmin
Nevanpää, Sari
Nukenova, Aigerim
Rossi, Sippo
Sieverding, Birthe
Tran, Thanh
Lue lisää uutisia

Opiskelija Leevi Hormaluoma: Tekniikan alalla polkuja on niin monta kuin tekijöitäkin
Informaatioteknologiaa opiskeleva Leevi on ollut aktiivisesti mukana opiskelijaelämässä, mikä antaa hänen mukaansa hyvää vastapainoa opiskelulle. "Yhtenä päivänä saatan koodata koulutehtäviä kotona ja seuraavana olla mukana järjestämässä ilmaisfestareita tuhannelle osallistujalle", hän kertoo.
Sähkötekniikan päivä keräsi osallistujia ympäri Suomen - katso tallenne!
Virtuaalitapahtumassa sähkötekniikan opiskelijat pohtivat erityisesti opintoja ja opiskelijaelämää Aalto-yliopistossa.
Mietityttävätkö ryhmätyöt opetuksessa? Kuuntele podcastjakso
Future-led learning podcastin uusi kausi vie meidät hyvin käytännön tasolle. Kauden teemoihin kuuluvat ajankohtaiset teemat akateeminen ohjaus, inkluusio opetuksessa, yhteisopetus ja kestävä kehitys. Ensimmäisessä jaksossa pureudutaan toimivan ryhmätyön saloihin ja mitä opettaja voi myötävaikuttaa ryhmän toimintaan.