Dean’s list -stipendit jaettiin menestyneille opiskelijoille

Lukuvuoden 2017–2018 Dean's list -stipendin sai 21 opiskelijaa.
Dean's list -tilaisuus

Kauppakorkeakoulun dekaani Ingmar Björkman palkitsi 27.11. opiskelijoita, jotka ovat suorittaneet tutkintonsa tavoiteajassa ja erinomaisilla arvosanoilla. Vuosittain jaettavan tunnustuksen sai tänä vuonna yhteensä 21 viime lukuvuoden aikana kandidaatiksi tai maisteriksi valmistunutta opiskelijaa.

Lukuvuonna 2017–2018 valmistuneet Dean´s list -stipendin saajat:

Kauppatieteiden kandidaattiohjelma, KTK

Hakkola, Sakari Arttu Elias

Hakulinen, Pasi Markus

Ilmonen, Mikko Touko Uolevi

Mäkäräinen, Tomi Tapio

Perttula, Eeva-Leena

Perttunen, Erika Maria

Pitkänen, Otto Eemeli Samuel

Puhakka, Tuomas Juho Eerikki

International Business -kandidaattiohjelma, Mikkelin kampus, KTK

Tran, Thuy Linh

Siw, Ming Wei

KTM-tutkinnon suorittaneet (KTK-tutkinto suoritettu Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa)

Kahelin, Arttu Niilo Johannes

Kaidesoja, Joel Jaakko Henrik

Kontinen, Jesper Sebastian

Lavikka, Atte Martin Anttoni

Malmi, Eeva Emilia

Romppanen, Juha Oskari

Salmela, Emma Sofia

Weckman, Markus Valdemar

KTM-tutkinnon suorittaneet (alempi korkeakoulututkinto suoritettu muualla kuin Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa)

Porkka, Essi Inkeri

Saarimäki, Juha Tapio

Romanyuk, Julia

Soldan, Jenny Anneli

Vuorenmaa, Essi Mirjam

Vuorinen, Antti Juhani

Anton Jantunen Aberdare vuorilla Keniassa.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Alumni Anton Jantunen: Työssäni erityisen hyödyllisiä taitoja ovat analyyttisyys ja isojen kokonaisuuksien ja eri asioiden keskinäisten yhteyksien ymmärtäminen

Anton Jantusen polku vei isojen konsulttiyritysten ja startupien kautta töihin Nairobiin YK:n sanitaatioon, hygieniaan ja kuukautisterveyteen keskittyvään rahastoon, missä hän keskittyy innovatiivisten rahoitusmallien kehittämiseen.
Kuva opiskelijoista juttelemassa
Opinnot Julkaistu:

Tauolta tutkintoon - Back on track –työpajasarja 8.10. & 29.10.2024

Aallon opintopsykologit ja opinto-ohjaaja järjestävät kahden kerran mittaisen workshopsarjan opintoihin palaaville tai viimeisen vuoden aikana hyvin vähän opiskelleille syksyllä 2024 englanniksi.
Havainnekuva puisesta lavarakenteesta torimaisemassa
Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Wood Programin 30-vuotisjuhlaprojekti nousee Kuhmon torille

Aalto-yliopiston puuarkkitehtuuriin erikoistuvat opiskelijat toteuttavat joka vuosi Wood Program -projektin. Opintokokonaisuuden 30-vuotisjuhlavuonna yhteistyökumppanina toimii Kuhmon kaupunki. Toteuttava kohde on Kuhmon torille nouseva torilava.
Kuvassa Lotta Heinonen ja Jenni Kaiponen poseeraavat kameralle kaupunkiympäristössä.
Opinnot Julkaistu:

Aallossa uskaltaa unelmoida

Siirtohaun kautta Kauppakorkeakouluun tulleet Lotta Heinonen ja Jenni Kaiponen arvostavat Aallossa erityisesti motivoivaa ilmapiiriä, tasokasta opetusta, aktiivista opiskelijayhteisöä ja kansainvälisyyttä. Vuonna 2024 siirtohaku järjestetään 2.-16.5.