Cloud Reachers -podcastin uusi kausi on julkaistu

Cloud Reachers -podcast tulevaisuuden oppimisesta on julkaissut toisen tuotantokauden. Cloud Reachers -podcastia juontavat Tomi Kauppinen ja Miikka J. Lehtonen.
Illustration of human figures climbing stairs to clouds on blue background. / illustration: Lisa Staudinger
Cloud Reachers -podcast / kuvitus: Lisa Staudinger

Ajankohtaisia teemoja uudessa kaudessa

Kaikki 10 jaksoa Cloud Reachers -podcastin toisesta kaudesta ovat nyt julkaistu. Kuuntele jaksot SoundCloud -palvelussa!

Cloud Reachers -podcastia juontavat Tomi Kauppinen ja Miikka J. Lehtonen. Jokaisessa jaksossa he saavat vieraakseen uuden alan asiantuntijoita. Tällä kaudella tulevaisuuden oppimiseen keskittynyt podcast käsittelee mm. digitaalista saavutettavuutta, tärkeimpiä työelämän taitoja, muotoilun ja teknologian tulevaisuutta ja tietenkin oppimista.

Laita Cloud Reachers seurantaan Soundcloudissa kuullaksesi ensimmäisenä uusimmat jaksot!

Kuuntele kausi 2 täältä!

Vuoden 2023 kunniatohtorit
Palkinnot ja tunnustukset, Mediatiedotteet Julkaistu:

Viisi uutta tekniikan kunniatohtoria Aaltoon 2024

Kunniatohtorit vihitään juhlallisessa tohtoripromootiossa kesäkuussa.
Front and back covers of book called Unfolding Public Art. Text in red, book covers in sand colour.
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
KY United -jalkapallojoukkue, 2024. Kuva: Eemil Kari
Yliopisto Julkaistu:

Jalkapallojoukkue KY United kohtaa sensaatiomaisesti Käpylän Pallon edustusjoukkueen tiistaina 16.4.2024

KY United saa vastaansa Suomen toiseksi korkeimmalla sarjatasolla pelaavan KäPan Suomen Cupin 3. kierroksella.
Olli Ikkala ja Esa Saarinen
Yliopisto Julkaistu:

Olli Ikkala ja Esa Saarinen löysivät barokkimusiikista ja luennoimisesta yhteisen sävelen

Kohdatessaan Olli Ikkala ja Esa Saarinen keskustelivat uruista ja luentojen tunnelmasta.