CEMAT järjestää pohjoismaisen Kiinan talouden konferenssin 27.-30.11.2012 Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa

-Millaisia ovat Kiinan menestystarinan nykyiset haasteet ja mahdollisuudet?

- Heiluttavatko Eurokriisi ja Kiinan vallanvaihto maan talouskasvua?
- Miten Kiinan nousu vaikuttaa maailmanmarkkinoihin ja -politiikkaan?
- Millaisia ovat puoluepolitiikan ja talouseliitin kytkökset Kiinan strategisilla aloilla?
- Miten Kiinan maailmanvalloitus jatkuu: Soft power vai hard power?

Näitä kysymyksiä käsitellään pohjoismaisessa Nordic NIAS Council -konferenssissa “China's Economy and Society: Regional and global implications of a growing Chinese influence” jonka CEMAT järjestää yhdessä Nordic Institute of Asian Studies NIASn sekä Johtamisen ja kansainvälisen liiketoiminnan laitoksen kanssa 27.-30.11.2012 Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa.

Ohjelmassa ovat mm. paneelikeskustelu Kiinan talouden näkymistä ja kansainvälisten huippuluennoitsijoiden esitelmät 27.-28.11. sekä pohjoismainen PhD-kurssi 29.-30.11.

Lisätietoja: http://aaltochina2012.niasconferences.net/index.php

Vidha Saumyan teos, jossa groteskeja ihmishahmoja

Aalto ARTSin alumni Vidha Samyan teos esillä Venetsian biennaalissa 2024

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta