Ajoreitti Maarintalolle ja Terveystaloon muuttuu

Sähkömiehentien alkupää suljetaan jälleen ja ajoreitti Maarintalolle tehdään ISS:n varikon / Otakaari 8:n pysäköintialueen kautta.
Reitti sähkömiehentielle

Sähkömiehentien alkupää suljetaan jälleen HSY:n työmaan käyttöön tiistain 27.4. aikana. Reitti Maarintalolle sekä Terveystalolle ja koronatestauspisteeseen sekä sieltä pois kulkee jatkossa Otakaari 8:n pysäköintialueen läpi.

kartta

Ajoreitti 27.4.2021. alkaen.

URL kopioitu

kuva Simo Routarinteestä värikkäällä taustalla
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Arvostava kohtaaminen – tule mukaan vuorovaikutteiseen ryhmävalmennukseen

Kaikille aaltolaisille avoin, täysin uudenlainen valmennus käynnistyy 7.10. Osallistujana saat työkaluja arvostavaan ja rakentavaan kohtaamiseen niin työssäsi kuin opiskelussasi.
kuva juoksijoista joilla koira mukana rantaraitilla
Kampus, Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Vielä ehdit ilmoittautua Aalto Walk & Run -liikuntatapahtumaan 21.9.2024

Tule mukaan koko Aalto-yhteisön ilmaiseen liikuntatapahtumaan. Tänä vuonna uutuutena viiden kilometrin kävely Aalto Walk!
Biz opiskelijat
Opinnot Julkaistu:

Opiskelijamme jalkautuvat lukioihin kertomaan Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulusta

Myös lukuvuonna 2024–2025 lukiolaiset saavat kuulla, millaista kauppatieteiden opiskelu ja opiskelijaelämä Otaniemessä ovat – ja miten hyvät eväät työelämään Aallon Kauppiksesta saa.
Uuden Aalto University Magazinen suomenkielisiä ja englanninkielisiä numeroista kuvattuna Otaniemen urheilukentän juoksuradalla
Aalto Magazine Julkaistu:

Uusi Aalto University Magazine esittelee mahdottoman tekijöitä

Syyskuun numeron teema mukailee kampuksella avautuvia näyttelyitä.