AaltoSDG-mobiilisovellus sulkeutuu vuoden 2021 lopussa

AaltoSDG-mobiilisovellus loppuu - toivomme käyttäjiltä palautetta ja ideoita uusia avauksia varten!

Aalto SDG-mobiilisovelluksen harkittu alasajo on päätetty tehdä vuoden 2021 loppuun mennessä, sillä sovellus ei enää tavoita ja aktivoi yhteisöämme ja kumppaneitamme toivomallamme tavalla, viestinnän jäädessä sovelluksessa pääasiassa yksisuuntaiseksi.

Kunnianhimoinen tavoitteemme on kehittää uusia yhteistyön tapoja opiskelijoiden, opettajien, tutkijoiden ja kumppaniemme kanssa - niin Aalto-yhteisössä, kuin sen ulkopuolellakin. Tieteen, taiteen, teknologian ja talouden osaamista yhdistämällä voimme löytää radikaalisti uudenlaisia ratkaisuja, joita tarvitsemme kestävän tulevaisuuden rakentamisessa.

Aalto SDG-mobiilisovellus julkaistiin tammikuussa 2020 ja sen tavoitteena oli inspiroida Aalto-yliopiston opiskelijoita, työntekijöitä ja kumppaneita tekemään kestävämpiä valintoja arjessaan. Lisäksi sovelluksen tarkoituksena oli esitellä Aallon tutkimusta, taidetta, opetusta ja tapahtumia – ratkaisuja, jotka tukevat kansainvälistä työtä kestävän kehityksen tavoitteiden saavuttamiseksi ja niiden yhteyttä YK:n kestävän kehityksen tavoitteisiin (SDG).

Haluamme kiittää AaltoSDG-yhteisöämme ja tiedämme, että yhteistyömme kestävän tulevaisuuden puolesta jatkuu, vaikka yksittäinen projekti päättyykin.

Kuulemme mielellämme palautetta siitä, miten haluaisit jatkossa osallistua ja/tai kuulla Aallon kestävyystyöstä. Voit jakaa ajatuksiasi vastaamalla seuraavaan kyselyyn

Kysely on anonyymi ja siihen vastaaminen vie vain muutaman minuutin. Kysely on avoinna 11.10-31.12.2021.

Vastaa kyselyyn

AaltoSDG-mobiilisovellusta voi käyttää vielä vuoden 2021 loppuun saakka.

Min-Kyu Paek
Nimitykset Julkaistu:

Min-Kyu Paek on nimitetty määräaikaiseen apulaisprofessorin tehtävään Kemian tekniikan ja metallurgian laitokselle.
Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Verkkosivusto tarjoaa työkaluja opiskelijatiimien tukemiseen koko projektikurssin ajan.
Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Mikkelin kampuksen alumnit juhlistivat International Business -ohjelman 35-vuotista olemassaoloa

Yli 200 BBA-/BScBA-ohjelman alumnia saapui juhliin Kauppakorkeakoululle Otaniemeen.
Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Visuaalisen viestinnän muotoilun opiskelijat ja professori palkittiin Vuoden Huiput -gaalassa, jossa juhlittiin parasta suomalaista luovaa suunnittelua.