Uutiset

Aalto-yliopistolla vietettiin Finavian uuden nimikkosalin avajaisia vapun kynnyksellä

Nimikkosalilla tarkoitetaan salia, joka on nimetty joko yrityksen tai yhteisön mukaan.
Kauppakorkeakoulun tuoreen Premium Partnerin Finavian nimikkosalin avajaiset 29. huhtikuuta. Tarjolla vapun kunniaksi simaa ja munkkeja.
Tilaisuuden tarjoiluissa näkyi lähestyvä vappu. Tarjolla oli muun muassa simaa ja munkkeja.

Aalto-yliopistolla vietettiin Kauppakorkeakoulun tuoreen Premium Partnerin Finavian nimikkosalin avajaisia vappuisissa tunnelmissa maanantaina 29. huhtikuuta. Tapahtumaan osallistui Aalto-yliopiston alumneja Finavialta ja muita finavialaisia, jotka kertoivat muun muassa Finavian tarjoamista uramahdollisuuksista.

”Tapahtumassa oli mukava kuhina ja opiskelijat esittivät tiukkoja kysymyksiä – niin kuin pitääkin! Olemme olleet Kauppakorkeakoulun yhteistyökumppani tammikuusta 2019 alkaen ja tavoitteemme on tehdä Finaviaa tutuksi Aallon opiskelijoiden keskuudessa”, kertoi Finavian HR Partner Sari Karjalainen.

Vastuullisuus lähellä opiskelijoiden sydäntä

Opiskelijat olivat kiinnostuneita Finavialla tarjolla olevista työtehtävistä ja finavialaisten koulutustaustoista, mutta keskustelua käytiin myös muun muassa hiilineutraaliudesta ja vastuullisuudesta.

Tapahtumassa opiskelijat saivat tehtäväkseen selvittää kyselyn avulla muun muassa, kuinka monta muovipulloa tarvitaan 500 uusiutuvasta materiaalista valmistetun työvaatteen tekemiseen. Pääpalkintona visassa oli lentoasemakierros kymmenelle onnekkaalle.

Nimikkosalit keino tukea opetusta sekä työnantajamielikuvaa

Nimikkosalitoiminnalla on Kauppakorkeakoulussa pitkät perinteet. Tällä hetkellä kymmenellä Kauppakorkeakoulun Premium Partnerilla on oma nimikkosalinsa Kandidaattikeskuksessa osoitteessa Otakaari 1. Lisäksi säätiöillä ja rahastoilla on nimettyjä opetustiloja Kauppakorkeakoulun uudessa rakennuksessa osoitteessa Ekonominaukio 1.

Omalla nimikkosalilla yritykset ja yhteisöt pystyvät ennen kaikkea tukemaan opiskelijoita ja opetusta myötävaikuttamalla opetustilojen laadukkuuteen ja viihtyvyyteen. Samalla nimikkosali on yksi näkyvä osa yrityksen työnantajakuvan rakentamista opiskelijoiden keskuudessa.  

Lisätietoja:
Anne Salonvaara
Ulkoiset suhteet, Kauppakorkeakoulu
+358 50 590 5620
[email protected]

Tietoa nimikkosaleista 

  • Julkaistu:
  • Päivitetty:

Lue lisää uutisia

Creative Demo Day 29.11.2024 Aicha Manai, Kim-Niklas Antin. Sakari Heiskanen / Aalto 2024.
Kampus, Yhteistyö Julkaistu:

Creative Demo Day -tapahtuma kokosi Aallon ja UniArtsin taiteen ja luovan teknologian innovaatioita Otaniemeen

Aalto Digital Creatives ja Uniarts Hubin esihautomo-ohjelmat yhdistivät voimansa Creative Demo Day -tapahtumassa Otaniemessä.
Kaksi ihmistä istuu nojatuoleissa vastakkain ja keskustelee puhuen mikrofoneihin. Käynnissä on podcast-nauhoitus.
Yliopisto Julkaistu:

Uusi Osaamisen Aalloilla -podcast avaa vieraidensa tärkeimmät oivallukset ja opit elämän varrelta

Osaamisen Aalloilla on Aalto-yliopiston elämänlaajuisen oppimisen uusi podcast.
Sininen Pallo event in Dipoli (Otaniemi, Espoo) on November 30th. Event host was Noora Yau, a doctoral candidate from the Aalto University School of Arts and Design. Picture: Sofia Suokko.
Yhteistyö Julkaistu:

Opiskelija auttoi Maj ja Tor Nessling -säätiötä kehittämään kestävän kehityksen palkintogaalan asiakaspolkua

Sininen Pallo -tapahtuman myyntivalttien määrittely oli opiskelijan ensimmäisiä tehtäviä.
Aalto University School of Business exterior February 2019 Photo: Mikko Raskinen
Kampus Julkaistu:

Kestävällä rakentamisella saatiin toimiva ja viihtyisä Kauppakorkeakoulu

Kauppakorkeakoulu lämpiää maahan kaivetuilla 74 maalämpökaivolla.