Uutiset

Aalto-yliopistolla vietettiin Finavian uuden nimikkosalin avajaisia vapun kynnyksellä

Nimikkosalilla tarkoitetaan salia, joka on nimetty joko yrityksen tai yhteisön mukaan.
Kauppakorkeakoulun tuoreen Premium Partnerin Finavian nimikkosalin avajaiset 29. huhtikuuta. Tarjolla vapun kunniaksi simaa ja munkkeja.
Tilaisuuden tarjoiluissa näkyi lähestyvä vappu. Tarjolla oli muun muassa simaa ja munkkeja.

Aalto-yliopistolla vietettiin Kauppakorkeakoulun tuoreen Premium Partnerin Finavian nimikkosalin avajaisia vappuisissa tunnelmissa maanantaina 29. huhtikuuta. Tapahtumaan osallistui Aalto-yliopiston alumneja Finavialta ja muita finavialaisia, jotka kertoivat muun muassa Finavian tarjoamista uramahdollisuuksista.

”Tapahtumassa oli mukava kuhina ja opiskelijat esittivät tiukkoja kysymyksiä – niin kuin pitääkin! Olemme olleet Kauppakorkeakoulun yhteistyökumppani tammikuusta 2019 alkaen ja tavoitteemme on tehdä Finaviaa tutuksi Aallon opiskelijoiden keskuudessa”, kertoi Finavian HR Partner Sari Karjalainen.

Vastuullisuus lähellä opiskelijoiden sydäntä

Opiskelijat olivat kiinnostuneita Finavialla tarjolla olevista työtehtävistä ja finavialaisten koulutustaustoista, mutta keskustelua käytiin myös muun muassa hiilineutraaliudesta ja vastuullisuudesta.

Tapahtumassa opiskelijat saivat tehtäväkseen selvittää kyselyn avulla muun muassa, kuinka monta muovipulloa tarvitaan 500 uusiutuvasta materiaalista valmistetun työvaatteen tekemiseen. Pääpalkintona visassa oli lentoasemakierros kymmenelle onnekkaalle.

Nimikkosalit keino tukea opetusta sekä työnantajamielikuvaa

Nimikkosalitoiminnalla on Kauppakorkeakoulussa pitkät perinteet. Tällä hetkellä kymmenellä Kauppakorkeakoulun Premium Partnerilla on oma nimikkosalinsa Kandidaattikeskuksessa osoitteessa Otakaari 1. Lisäksi säätiöillä ja rahastoilla on nimettyjä opetustiloja Kauppakorkeakoulun uudessa rakennuksessa osoitteessa Ekonominaukio 1.

Omalla nimikkosalilla yritykset ja yhteisöt pystyvät ennen kaikkea tukemaan opiskelijoita ja opetusta myötävaikuttamalla opetustilojen laadukkuuteen ja viihtyvyyteen. Samalla nimikkosali on yksi näkyvä osa yrityksen työnantajakuvan rakentamista opiskelijoiden keskuudessa.  

Lisätietoja:
Anne Salonvaara
Ulkoiset suhteet, Kauppakorkeakoulu
+358 50 590 5620
[email protected]

Tietoa nimikkosaleista 

  • Julkaistu:
  • Päivitetty:
Jaa
URL kopioitu

Lue lisää uutisia

Students doing group work, Aalto BIZ
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Global Marketing Management -kurssilla toteutettiin erinomaisia yritysprojekteja

”On upeaa, miten ammattitaitoisia, vilpittömiä ja vuorovaikutukseen virittäytyneitä tämän päivän opiskelijat ovat.”
Kerrostalo ja kallioita
Yhteistyö, Mediatiedotteet, Tutkimus ja taide Julkaistu:

LÄHIÖPRIDE-hankkeessa tutkitaan lähiömielikuvien ja rakennetun ympäristön suhdetta

Monitieteinen hanke yhdistää arkkitehtuurin historian, sosiologian, kriittisen kulttuuriperinnön ja maisema-arkkitehtuurin tutkimuksen. Tutkimukseen ja työpajoihin pohjaava hanke tähtää lähiöiden kestävään tulevaisuuteen.
A student team working on their startup idea
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Aalto-johtoinen kärkihanke löysi tapoja opiskelijayrittäjyyden tukemiseen

Opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittama YYTO-hanke tutki keinoja opiskelijoiden yrittäjämäisen ajattelun lisäämiseen ja tukemiseen.
Aalto University
Yhteistyö Julkaistu:

Uusi laatupalkinto annetaan huipputiimeille, jotka muuttavat Aaltoa pysyvästi ja pitkäjänteisesti

Uusi Aalto Pioneering Excellence Award -palkinto korostaa laadun ja erinomaisuuden merkitystä. Palkintoa voi hakea tai palkinnonsaajaa ehdottaa vuosittain toukokuun loppuun mennessä.