Aalto-yliopisto isännöi EURO2022-konferenssin noin 2500 operaatiotutkijalle

Kesän 2022 konferenssin järjestää Suomen operaatiotutkimusseura yhteistyössä Aalto-yliopiston operaatiotutkimuskeskuksen (ACOR) sekä Aalto-yliopiston matematiikan ja systeemianalyysin ja tieto- ja palvelujohtamisen laitosten kanssa.
Kuva: Tuomas Uusheimo.

Association of European Operational Research Societies (EURO) on valinnut Aalto-yliopiston kumppaneineen isännöimään vuosittaista operaatiotutkimuksen konferenssia, johon osallistuu tyypillisesti noin 2500 operaatiotutkimuksesta ja analytiikasta kiinnostunutta tutkijaa ympäri maailmaa. Konferenssi järjestetään heinäkuussa 2022.

Konferenssin järjestää Suomen operaatiotutkimusseura yhteistyössä Aalto-yliopiston operaatiotutkimuskeskuksen (Centre for Operations Researchin, ACOR) sekä Aalto-yliopiston matematiikan ja systeemianalyysin ja tieto- ja palvelujohtamisen laitosten kanssa. Professorit Antti Punkka (Aalto SCI) ja Juuso Liesiö (Aalto BIZ) toimivat konferenssin järjestelytoimikunnan vetäjinä.

”Kilpailu konferenssin järjestämisestä oli erittäin tiukka, ja olemme hyvin innoissamme saadessamme EURO2022-konferenssin Suomeen ja erityisesti Otaniemeen. Tämä on hieno mahdollisuus näyttää maailmalle, että Aallon uusi kampus tarjoaa loistavat puitteet järjestää suuriakin tieteellisiä konferensseja menestyksekkäästi ainutlaatuisessa ympäristössä”, sanoo Antti Punkka.

kuva pikku finlandian puupilarista ja teksti time out

Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Nanoselluloosaa
Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Kolme iloista ihmistä verkostoitumassa.

Monilla suomalaisilla yrityksillä olisi paljon opittavaa japanilaisesta palvelukulttuurista

Tuoreessa tietokirjassa ”Omotenashi – Mitä voimme oppia japanilaisesta vieraanvaraisuudesta?” kerrotaan, millä tavoin luodaan ylivoimainen asiakaskokemus arkisissakin kohtaamisissa.