Aalto University 3.0 – Katso video tammikuun kickoff-tilaisuudesta

Aalto University 3.0 – Tammikuun kickoff-tilaisuudesta tehty video on julkaistu.
Strategia-kickoff tammikuu 2019, kuva Mikko Raskinen

Aalto-yliopiston uuden strategian valmistelu käynnistyi henkilöstön ja opiskelijoiden yhteisellä kickoff-tilaisuudella tammikuussa Harald Herlin -oppimiskeskuksessa. Tilaisuuteen osallistui ilahduttavan suuri joukko aaltolaisia: lähes 330 henkeä!

Palaa tilaisuuden huippuhetkiin ja tunnelmiin videolla (kesto 1’19”).

Vuoden 2023 kunniatohtorit
Palkinnot ja tunnustukset, Mediatiedotteet Julkaistu:

Viisi uutta tekniikan kunniatohtoria Aaltoon 2024

Kunniatohtorit vihitään juhlallisessa tohtoripromootiossa kesäkuussa.
Front and back covers of book called Unfolding Public Art. Text in red, book covers in sand colour.
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
KY United -jalkapallojoukkue, 2024. Kuva: Eemil Kari
Yliopisto Julkaistu:

Jalkapallojoukkue KY United kohtaa sensaatiomaisesti Käpylän Pallon edustusjoukkueen tiistaina 16.4.2024

KY United saa vastaansa Suomen toiseksi korkeimmalla sarjatasolla pelaavan KäPan Suomen Cupin 3. kierroksella.
Olli Ikkala ja Esa Saarinen
Yliopisto Julkaistu:

Olli Ikkala ja Esa Saarinen löysivät barokkimusiikista ja luennoimisesta yhteisen sävelen

Kohdatessaan Olli Ikkala ja Esa Saarinen keskustelivat uruista ja luentojen tunnelmasta.