Aalto-kymppi innosti yli 1300 kuntoilijaa Espoon rantaraitille

Aalto-yliopiston opiskelijoiden, henkilöstön ja alumnien yhteinen Aalto 10 km & 5 km -liikuntatapahtuma järjestettiin osana Espoo Rantamaraton -tapahtumaa lauantaina 17. syyskuuta. Katso kuvat!
Lots of people set off running in Aalto 10K and 5K sports event in September 2022

Aalto-yliopiston opiskelijoiden, henkilöstön ja alumnien yhteinen liikuntatapahtuma järjestettiin osana Espoo Rantamaraton -tapahtumaa lauantaina 17. syyskuuta. Perinteinen ja ikisuosittu tapahtuma järjestettiin jo 11. kertaa. Väliin ovat jääneet ainoastaan koronapandemiasta johtuen vuodet 2020 ja 2021.

Hymyt olivat herkässä, kun 1325 hengen innostunut joukko starttasi porrastetusti liikkeelle yliopiston kampuksen läheisyydestä Otarannasta. Matkat taittuivat leudossa syyssäässä Espoon rantaraitin tuntumassa juosten, hölkäten tai kävellen, kukin oman tyylivalintansa mukaan. Päivän kruunasivat paitsi hyvä treeni ja fiilis myös osallistujien iloiset ilmeet – sekä iltapäivällä esiin tullut aurinko.

Kuvat: Anna Bogdan, Anne Petroff, Anne Tapanainen / Aalto-yliopisto

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Mikkelin kampuksen alumnit juhlistivat International Business -ohjelman 35-vuotista olemassaoloa

Yli 200 BBA-/BScBA-ohjelman alumnia saapui juhliin Kauppakorkeakoululle Otaniemeen.
Event information on a yellow to coral gradient background with yellow bubbles and a photo of a colorful event space.
Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Kaikki aaltolaiset ovat tervetulleita, osallistuminen ei vaadi ilmoittautumista!
Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Lahjoittajatarina - Yrjö Sotamaa: ”Yliopiston tukeminen on meidän oman tulevaisuutemme rakentamista”

Professori emeritus on yhä aktiivinen muotoilun vaikuttaja niin kotimaassa kuin kansainvälisellä kentällä. Hän on nykyään myös Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun kuukausilahjoittaja.
Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu: