Aalto-Finnassa käyttökatkos 27.12.-5.1.

Aalto-Finna päivitetään. Päivitys aiheuttaa rajoituksia palveluihimme.

Käyttökatkon aikana seuraavat palvelut ovat poissa käytöstä:

• Kirjojen saatavuustiedot
  • Lainojen uusinta
  • Myöhästymismaksujen maksaminen
  • Varausten teko
  • Asiakkaaksi rekisteröityminen ja asiakastietojen päivittäminen (esim. osoitteenmuutokset)

Kirjojen lainaaminen ja palauttaminen on mahdollista vain Oppimiskeskuksessa (Otaniementie 9 ) asiakaspalveluaikana.

Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa häiriötä.

Nainen seisoo ulkona kädet levitettynä sivuille. Taustalla näkyy kaupunki, merta ja vuoria.
Opinnot Julkaistu:

Fia Hedman pääsi kehittämään taitojaan ja oppi valtavasti uutta korkeakouluharjoittelijana Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikössä

Bella-Fia Hedman työskenteli syksyllä 2023 neljän kuukauden ajan viestinnän ja markkinoinnin harjoittelijana Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikössä.
KPMG:n räätälöity projekti, tiimi koolla
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Opiskelijaprojektissa analysoitiin KPMG:n asemaa Suomen nopeasti kasvavilla konsultointimarkkinoilla

Tutkimuksen mukaan konsultointimarkkinat ovat kasvaneet poikkeuksellisen paljon viimeisten viiden vuoden aikana. Teknologiakonsultointi on viitoittanut kasvua ja se muodostaa suurimman osan markkinoista.
Charlotte Henriksson, Kauppiksen opiskelija
Opinnot Julkaistu:

Alppihiihdossa tarvitaan lihasvoimaa, nopeutta, kestävyyttä ja henkistä kanttia

Alppihiihtäjä Charlotte Henriksson opiskelee ensimmäistä vuottaan Kauppakorkeakoulussa.
From left to right: Lasse Kukkonen, Ida Parkkinen, Luisa Cardoso and Elias Keski-Nisula

Tutustu Uniten opiskelijaedustajiin Eliakseen, Idaan, Lasseen ja Luísaan

Unite!-yliopistoallianssilla on oma opiskelijayhdistyksensä, SURE!