Aalto ENG: Uutiskirje periodille V on tutustuttavissa

Insinööritieteiden korkeakoulun opintoasioiden ajankohtainen uutiskirje on julkaistu ja lähetetty opiskelijoille sähköpostilla viikolla 16.
Opiskelijaryhmä

Uutiskirjeessä on ajankohtaista lisätietoa mm. kesäopinnoista, tulevista tapahtumista sekä hakeutumisesta JOO-opintoihin muihin suomalaisiin ylipistoihin.

Voit avata uutiskirjeen selaimessa: uutiskirje kandidaattiopiskelijoille ja maisteriopiskelijoille.

Anna palautetta sivusta

Kuva opiskelijoista juttelemassa
Opinnot Julkaistu:

Tauolta tutkintoon - Back on track –työpajasarja 8.10. & 29.10.2024

Aallon opintopsykologit ja opinto-ohjaaja järjestävät kahden kerran mittaisen workshopsarjan opintoihin palaaville tai viimeisen vuoden aikana hyvin vähän opiskelleille syksyllä 2024 englanniksi.
Two students and a professor sitting around a table, talking and looking at laptop screen.
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Tule uusien tohtoriopiskelijoiden tutoriksi kesäkuussa 2024

lmoittaudu uusien tohtoriopiskelijoiden tutoriksi kesäkuun orientaatiopäiville!
Student Guide illustration, news items
Opinnot Julkaistu:

Opi kieliä ja viestintätaitoja syksyllä – ilmoittaudu KiViTa-kursseille nyt!

KiViTa on pääkaupunkiseudun korkeakoulujen yhteinen kieli- ja viestintätarjotin.
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.