A Grid Wellbeing Mixer - Tutustu agendaan ja rekisteröidy!

Tervetuloa A Grid Wellbeing Mixer -tapahtumaan! Kutsumme sinut kokemaan sarjan oivaltavia, vuorovaikutteisia ja inspiroivia sisältöjä, joiden tarkoituksena on auttaa sinua pitämään tauko päivittäisistä työrutiineista ja -rytmeistä sekä tapaamaan uusia ja mielenkiintoisia ihmisiä.
A Grid Wellbeing Mixer

Tapahtumapäivä on hybriditapahtuma koostuen oivaltavista esityksistä Aalto-yliopiston ja A Grid -yhteisön asiantuntijoilta, mindfulness-tauoista ja viihdyttävästä sisällöstä virtuaalisesti, sekä paikan päällä A Gridissä (Otakaari 5) järjestettävistä tilaisuuksista sisältäen joogaa, hengitysharjoituksia ja keskusteluita myynnistä ja markkinoinnista sekä hyvinvoinnista työympäristössä.

A Grid Wellbeing Mixer

Aalto_University_staff_campus_bikes_2-5-2013_photo_Mikko_Raskinen
Kampus Julkaistu:

Pyörävarkaudet lisääntyneet kampuksella – muista lukita pyöräsi kunnolla

Kevään myötä pyörävarakaudet Aalto-yliopiston kampuksella ovat kasvaneet.
Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

A glass needle probes a tiny droplet sitting on a black surface.
Mediatiedotteet Julkaistu:

Fyysikot onnistuivat selittämään tuntemattoman voiman, joka kiskoo vesipisaroita huippuliukkailla pinnoilla

Tulokset auttavat kehittämään aiempaa liukkaampia pintoja, jollaisia hyödynnetään esimerkiksi lääketeollisuudessa ja liikenteessä.
Kaksi perhosen muotoon taivutettua neuletekstiilinäytettä rinnakkain: toinen on harmaanruskea, toinen sähköisen vihreä.

FinnCERES ja yhteispohjoismainen älytekstiilien tutkimushanke ovat esillä maailman kiertotalousfoorumissa Brysselissä

Messutapahtumassa nähdään uudenlaisia biotaloustuotteita sekä prototyyppejä lämpötilaan ja valoon reagoivista tekstiileistä.