Tutkimuksen ja opetuksen infrastruktuurit

Aalto Industry and Innovation Infrastructure

Aalto i3 on teollisuutta ja innovaatiotoimintaa tukeva infrastruktuuri on opiskelijoille, tutkijoille ja kumppaneillemme tilaisuus luoda yhdessä älykkäitä, verkottuneita tuotteita ja palveluita. i3 sisältää erikoistuneita valmistus ja testaus mahdollisuuksia tarjoten pääsyn näihin.
Photograph of machinery at ENG workshop

Aalto i3 -infrastruktuuri pohjautuu Insinööritieteiden korkeakoulun vahvuuksiin systeemisuunnittelun, valmistuksen ja energian ympärillä. Tätä infrastruktuuria voi hyödyntää milloin on tarve työskennellä fyysisten prototyyppien ja verkottuneiden tuotteiden kanssa.

Aalto i3 sijoittuu kampuksella useampaan paikkaan, johtuen sen mittakaavasta. Nykyiset käyttäjät ovat Aallon tutkimusryhmiä eri kouluista ja yrityksiä opetus- ja tutkimusprojekteissa.