We Unite! Startups - urbaani liikkuminen ja kestävä kehitys

Oletko startup-yritys EU:ssa ja toimit urbaanin liikkumisen ja kestävän kehityksen aloilla? Tai ehkä olet utelias tutkija tai opiskelija? Tule mukaan tapaamaan asiantuntijoita ja kuulemaan alojen trendeistä. Sinulla on myös mahdollisuus verkostoitua muiden startup-yritysten ja asiantuntijoiden kanssa.
We Unite! Startups - Urban Mobility and Sustainability.png

Tervetuloa mukaan We Unite! Startups -tapahtumaan keskiviikkona 10. marraskuuta klo 13.00-15.00.

Tämä tapahtuma järjestetään verkossa Deal Room Events -palvelun kautta. Sinulla on mahdollisuus luoda profiili verkostoituaksesi koko päivän ajan eikä vain online-tapahtumamme aikana.

Ohjelma

• Latest trends on sustainability and why startups should not be ignoring it by Jussi Impiö, Aalto University Head of Sustainable solutions.
  • EIT Urban Mobility program by Peter West, Business Creation Manager
  • The value of cities as test bed by Juho Kostiainen, Project Manager, Jätkäsaari Mobility Lab
  • Round tables

Tämä tapahtuma on osa Unite-yliopistoverkoston sarjaa ”We Unite! Startups”, jossa pyrimme yhteistyössä Tech Labsin, Aalto Startup Centerin, Universitat Politecnica de Catalunyan ja KTH:n kanssa tuomaan yhteen eurooppalaisia startupeja verkostoitumaan ja oppimaan toisiltaan. Tapahtumia pidetään kerran kuussa. Tilaisuus on englanninkielinen.

Rekisteröidy täällä