Tapahtumat

Voita viikon matka Lissaboniin! Info-tilaisuus opiskelijoille Unite!4Future-kilpailusta.

Kerää tiimi eri Unite!-yliopistojen opiskelijoista, valmistelkaa video tulevaisuuden yliopistosta ja voitte voittaa matkan (kaikki kulut maksetaan) Lissaboniin Unite!4Future -viikolle.
Unite! student looking at a 3D printed object. Students - take part in the Unite!4Future competition.

Ehdotusten on käsiteltävä ainakin yhtä seuraavista aiheista: monimuotoisuus ja osallisuus; ympäristö ja kestävyys; akateeminen kokemus; liikkuvuus ja kielet tai digitalisaatio.

PALKINTO
✔ Autamme teitä muuttamaan ideanne toteutettavaksi projektiksi
✔ Viikko Lissabonissa -  "Unite! 4Future week" ULisboassa.
✔ Kaikki matkakulut (kuljetus, majoitus, ruoka ja aktiviteetit) maksetaan.

Osallistumisvaatimukset:

Opiskelijoiden on oltava Unite!-yliopistoista (TU Darmstadt, Aalto-yliopisto, KTH Ruotsi, Grenoble INP-UGA, PoliTO, Ulisboa tai UPC Barcelona). Hakemukset on tehtävä englanniksi.
► Jokaisessa joukkueessa on oltava opiskelijoita vähintään kolmesta kumppaniyliopistosta. Autamme sinua ottamaan yhteyttä muiden yliopistojen opiskelijoihin Metacampus-alustan kautta.
► Opiskelijoiden tulee olla tutkinto-opiskelijoita.
► Hakemuksessa on käsiteltävä vähintään yhtä seuraavista teemoista: monimuotoisuus ja osallisuus; ympäristö ja kestävyys; akateeminen kokemus; liikkuvuus ja kielet tai digitalisaatio
► Projekti tulisi suunnitella siten, että se voidaan mahdollisuuksien mukaan toteuttaa kaikissa Unite-yliopistoissa.
► Hakemuksessa on oltava:
✔joukkueen hakulomake
✔projektin kuvaus videomuodossa (enintään 10 min)

Lisätietoja kilpailusta löytyy täältä: https://www.unite-university.eu/whatsnew/unite4future

Onko sinulla kysyttävää kilpailusta? Osallistu Info-tilaisuuteemme Zoomissa 6.7.2021:
6. heinäkuuta 15:00 (CET): https://videoconf-colibri.zoom.us/j/87869610413 (kokousnumero: 878 6961 0413). Rekisteröintiä ei vaadita.

Yhteyshenkilö Aalto-yliopistossa: [email protected]