Väitös tietojärjestelmätieteestä, KTM Bikesh Raj Upreti

Väitöskirjan nimi on “Untangling the Application of Text-mining Methods in Information Systems Domain”.
Kuvituskuva väitöstapahtumaan, Aalto-kynä ja tutkimuspaperi

KTM Bikesh Raj Upretin tietojärjestelmätieteen aineen väitöskirja “Untangling the Application of Text-mining Methods in Information Systems Domain” tarkastetaan Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa perjantaina 17.5.2019.

Väitöstilaisuus alkaa klo 12.00 osoitteessa Health Technology House, R003/F239a Auditorio, Otakaari 3, Espoo.

Vastaväittäjänä toimii professori Oliver Müller, Universität Paderborn, ja kustoksena professori Pekka Malo, Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu.

Väitöskirjan voi noutaa tieto- ja palvelujohtamisen laitokselta toimistosta huone T201, Ekonominaukio 1. Tutkimus on saatavilla myös sähköisessä muodossa toukokuun puolivälistä alkaen osoitteessa aaltodoc.aalto.fi

URL kopioitu