Väitös teknillisen fysiikan alalta, M.Sc. Vsevolod Iakovlev

Hiilinanoputket sähköoptisissa sovelluksissa - synteesistä laitteisiin

Väitöskirjan nimi on "Advanced synthesis of single-walled carbon nanotube films by aerosol CVD method for electro-optical applications".

Katalyytin syötön parantaminen hiilen yksiseinäisten nanoputkien aerosolisynteesissä sekä keinotekoisten hermoverkkojen toteuttaminen avaavat uusia näköaloja nanoputkiin perustuvien sähköoptisten laitteiden valmistuksessa.

Vastaväittäjänä toimii professori Krisztian Kordas, Oulun yliopisto

Kustos on professori Esko I. Kauppinen, Aalto-yliopiston perustieteiden korkeakoulu, teknillisen fysiikan laitos.

Vastuuprofessori: professori Esko I. Kauppinen, Aalto-yliopiston perustieteiden korkeakoulu, teknillisen fysiikan laitos

Toinen vastuuprofessori: professori Albert Nasibulin, Skolkovo Institute of Science and Technology, Venäjä

Väittelijän yhteystiedot: Vsevolod Iakovlev, +79852387206, [email protected]

Väitöskirja on julkisesti nähtävillä Aalto-yliopiston perustieteiden korkeakoulun ilmoitustaululla Konemiehentie 2, Espoo.