Väitös organisaatiot ja johtaminen -aineesta, TaM Paul Savage

TaM Paul Savagen väitöskirjan nimi on “Then you will know the fiction and the fiction shall set you free” Productive fictions in entrepreneurship and organizations.
Kuvituskuva väitöstapahtumaan, Aalto-kynä ja tutkimuspaperi

TaM Paul Savagen organisaatiot ja johtaminen -aineen väitöskirja “Then you will know the fiction and the fiction shall set you free” Productive fictions in entrepreneurship and organizations tarkastetaan Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa perjantaina 6.9.2019.

Väitöstilaisuus alkaa klo 12.00 Kandidaattikeskuksessa, Otakaari 1, Espoo.

Vastaväittäjinä toimivat professori Janne Tienari (Hanken School of Economics) ja professori Jean Clarke (Emlyon Business School) ja kustoksena professori Eero Vaara (Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu).

Lisätietoja:
Paul Savage
tel. +358 40 3535965

Väitöskirja on väitöstilaisuuteen mennessä saatavilla osoitteessa aaltodoc.aalto.fi