Väitös materiaalien prosessoinnin alalta, B.Eng. Leiting Shen

Väitöskirjan nimi on: Technology and Theory of Producing APT from Tungsten Concentrates by Sulfuric Acid Conversion-ammonium Salt Leaching

B.Eng. Leiting Shen väittelee keskiviikkona 29.5.2019 klo 10 Aalto-yliopiston kemian tekniikan korkeakoulussa, kemian tekniikan ja metallurgian laitoksella. Julkinen väitöstilaisuus pidetään osoitteessa Central South University, School of Metallurgy and Environment, South Lushan Road #923, Changsha, Kiina. Tilaisuus lähetetään on-line yhteydellä luentosaliin Ke5, Kemistintie 1, Espoo. Väitöskirjan nimi on "Technology and Theory of Producing APT from Tungsten Concentrates by Sulfuric Acid Conversion-ammonium Salt Leaching".

Vastaväittäjä: Professori Yongxiang Yang, Delft University of Technology, Alankomaat

Valvojat: Professori Daniel Lindberg, Aalto-yliopiston kemian tekniikan korkeakoulu, kemian tekniikan ja metallurgian laitos ja professori Xiaobin Li, Central South University, Kiina