Väitös maankäytön suunnittelun ja liikennetekniikan alalta Sanaz Bozorg

Väitöskirjan nimi on The effect of different road lighting levels on drivers’ visual performance under various conditions.
liikennettä maantiellä kuvaaja Adolfo vera

Sanaz Bozorgin , M.Sc. (Eng) maankäytön suunnittelun ja liikennetekniikan väitös pidetään 16.8.2019 kello 12 Otakaari 3:n salissa F239a. Väitöskirjan englanninkielinen nimi on The effect of different road lighting levels on drivers’ visual performance under various conditions. Vastaväittäjänä toimii professori Ronald B. Gibbons, Virginia Tech Transportation Institutesta, Yhdysvalloista. Lisätietoja englanninkielisillä sivuillamme.

Väittelijä Sanaz, Bozorg, M.Sc. (Eng) in Sustainable Technology

Vastaväittäjä Professori Ronald B. Gibbons, Virginia Tech Transportation Institute, Yhdysvallat

Kustos Professori Tapio Luttinen, Aalto-yliopiston insinööritieteiden korkeakoulu, Rakennetun ympäristön laitos

Sähköisen väitöskirjan verkko-osoite: http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-60-8644-6