Väitös logistiikan aineesta, Weimu You, M.Sc.

Väitöskirjan nimi on “Trends and Shifts in Global Sourcing and Manufacturing Patterns - The changing roles of Chinese and African firms in global value chains”.

Weimu Youn, M.Sc., logistiikan alan väitöskirja ”Trends and Shifts in Global Sourcing and Manufacturing Patterns - The changing roles of Chinese and African firms in global value chains” tarkastetaan Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa perjantaina 14.12.2018.

Väitöstilaisuus alkaa klo 12.00 Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun Chydenia-rakennuksen Saastamoisen Säätiö H-324 -salissa osoitteessa Runeberginkatu 22-24, 00100 Helsinki.

Vastaväittäjänä toimii Chair Professor Fu Jia (University of York) ja Associate Professor Carmela Di Mauro (University of Catania). Kustoksena toimii Associate Professor Katri Kauppi (Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu).

Lisätietoja:
Weimu You