Unfolding Tomorrow — Introduction to Sustainability

Unfolding Tomorrow on uusi tapahtumasarja kestävästä kehityksestä, joka tuo yhteen liike-elämän, yliopistojen ja julkisen sektorin keihäänkärjet keskustelemaan siitä, mitä voimme tehdä tänään paremman huomisen vuoksi.
A grayscale futuristic banner with neon yellow details. Texts say "Unfolding Tomorrow 15.9.21 - Introduction to Sustainability". Logos of Aalto University, Aalto Ventures Program and Aaltoes in the corner.

Oletko koskaan pohtinut kuinka mitata kestävää kehitystä? Haluatko kuulla mitä eri yhteiskunnan osa-alueella tapahtuu liittyen kestävyyteen? Haluatko tietää, mitä voit tehdä ratkaistaksesi ongelmamme, joita maailmamme kohtaa?

Maailmassa, joka muuttuu nopeammin kuin koskaan kukaan ei voi ennustaa tulevaa — mutta voimme vaikuttaa siihen.

Isot ongelmat, joita planeettammie kohtaa ttänään — kuten ilmastonmuutos, köyhyys ja epätasa-arvo — ovat monimutkaisia ja vakavia, muttei mahdottomia ratkaista. Niiden ratkaisemiseksi meidän tulee kaikkien toimia yhdessä: yksityinen ja julkinen sektori, suunnittelu ja tutkimus, luovuus ja maalaisjärki; tarvitsemme kaiken. Yhdessä voimme rakentaa kestävän tulevaisuuden.

Unfolding Tomorrow on uusi tapahtumasarja kestäväsä kehityksestä, joka tuo yhteen liike-elämän, yliopistojen ja julkisen sektorin keihäänkärjet keskustelemaan siitä, mitä voimme tehdä tänään paremman huomisen vuoksi.

Tapahtuma järjestetään englanniksi. Lue lisää tapahtumasta sen englanninkieliseltä sivulta tai somekanavistamme: Facebook ja Linkedin -tapahtumat.

Unfolding Tomorrow -tapahtumasarjan järjestää Aalto Ventures Program ja Aalto Entrepreneurship Society.