Tapahtumat

Tule mukaan Unite! Bootcampiin kuulemaan virtuaalikampuksen ja opetusyhteistyön kehityksestä

Unite! Bootcampissa esitellään yliopistoverkoston virtuaalikampuksen ja opetusyhteistyön kehitystä sekä ideoidaan jatkotoimenpiteitä.
Unite! Bootcamp takes place on June 7th, 15th and 16th 2021

Unite!-yliopistoverkoston Boot Camp järjestetään kolmena päivänä - 7.6. klo 14.30-18, 15.6. klo 10.30-18 ja 16.6. klo 10.30-18.

Tapahtuma on tarkoitettu akateemiselle henkilökunnalle, palveluhenkilöstölle sekä opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita seuraavista:

• virtuaalikampus,
  • virtuaalinen oppiminen ja virtuaalitodellisuuden käyttö opetuksessa,
  • hyvät opetuskäytännöt ja
  • yhteisohjelmien hallinnointi.

Boot Camp:ssa esitellään Unite!-yliopistojen yhdessä kehittämää virtuaalikampusta sekä opetusyhteistyötä. Tavoitteena on kerätä osallistujilta palautetta näistä aloitteista, tutkia synergioita ja keskustella seuraavista vaiheista.

Voit liittyä mihin tahansa ohjelman osaan kiinnostuksesi perusteella. Tapahtuma pidetään Zoom-alustalla.

Tutustu päivien ohjelmaan (englanninkielisellä Unite! -sivustolla)

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen on avoinna 6. kesäkuuta asti. Katso ilmoittautumismenettely ohjelman lopusta (linkki yllä).

Lisätietoja antaa professori Katrina Nordström.