Tietotyö ja johtaminen kokonaisuuden kursseja alkaa tammikuussa

Kurssit - Organisaation kehittäminen ja - Knowledge Management in Practice starttaavat tammikuussa
Niin opiskelijat kuin yritysedustajat ovat yleensä erittäin tyytyväisiä yhteistyöprojekteihin. Toimeksiantoprojektit ovat luottamuksellisia eli opiskelijat eivät saa kertoa niiden sisällöistä ryhmän ulkopuolisille ilman toimeksiantajan lupaa.

Haluatko oppia lisää organisaatioiden suunnittelun, muutospyrkimysten johtamisen, kehittämisen ja tiedon johtamisen aiheista?

Tietotyö ja johtajuus kokonaisuuden kurssit
- Organisaation kehittäminen
- Knowledge Management in Practice

alkavat tammikuussa.

Opiskelemaan ovat erittäin tervetulleita opiskelijat monilta eri taustoilta, joskin perustiedot yliopistotason johtamisen opinnoista olisi hyvä hallita jo entuudestaan. Kurssit tarjoavat mahdollisuuden päästä vertaamaan omia käsityksiään ja kokemuksiaan opettajien ja vertaisopiskelijoiden kokemusmaailmaan.

Tervetuloa mukaan!