Tiede kohtaa vaalit -keskustelusarja 30.1.–8.2.2019

Osallistuminen ja maahanmuutto Kauppakorkeakoululla keskiviikkona 30.1. järjestettävän tilaisuuden teemana
Töölön kampuksen juhlasali täynnä seminaariyleisöä.

Tule hakemaan eväitä strategisesta tutkimuksesta vaalikevääseen 2019!

Strategisen tutkimuksen ohjelmanjohtajat järjestävät Helsingissä 30.1.–8.2.2019 neljä temaattista keskustelutilaisuutta, jotka rikastavat vaalikevään 2019 teemoja tutkitun tiedon näkökulmasta. Jokaisessa tilaisuudessa on keskustelemassa neljä aiheeseen perehtynyttä tutkijaa strategisen tutkimuksen hankkeista sekä neljä eri puolueiden kansanedustajaehdokasta, jotka ovat nostaneet kyseisen teeman omaan vaaliohjelmaansa. Tilaisuudet ovat kaikille avoimia, ja niitä voi seurata myös suoratoistona verkon kautta ja keskustelusarjan avausta ke 30.1. omasta linkistään.

Keskustelusarja huipentuu 14.2.2018 Strategisen tutkimuksen Ratkaisuja tieteestä -vuosikonferenssiin 14.2.2019 Finlandia-talolla.

Osallistuminen ja maahanmuutto

ke 30.1.2019 klo 15–17 (Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu, Runeberginkatu 14-16, suoratoistolinkki)

• Ketkä yhteiskunnassamme osallistuvat ja äänestävät?
  • Ketkä jäävät päätöksenteon katveeseen?
  • Millaisia ratkaisuja tutkimus tarjoaa maahanmuuton ja integroitumisen haasteisiin?

Moderaattori: Jussi-Pekka Rantanen

Keskustelijat: