Tapahtumat

Sustainability Science Days 2022: Systemic Transformations to Sustainable Futures

Sustainability Science Days on kaksipäiväinen kansainvälinen konferenssi, jonka järjestävät Helsingin yliopiston kestävyystieteen instituutti (HELSUS) ja Aalto-yliopisto. Tänä vuonna, 18.–19.5.2022, Sustainability Science Days -konferenssin teema "Systeemiset muutokset kestävään tulevaisuuteen", korostaa kiireellisyyttä toimia nyt. Tapahtuma järjestetään Otaniemessä, Espoossa ja osittain virtuaalisesti. The on-site spots for the conference have been filled, but you can still register for online participation!
White Sustainability Science Days text and a date: 18.–19.5.2022. Dark colored image with some green vegetations visible in the background. At front, on the right down corner, white skin colored human hand holding a wooden stick with a snail. White Aalto University, HELSUS and University of Helsinki Logos on the top right of the image.

Tapahtuman kieli on englanti. Lisätietoja löydät tapahtuman englanninkielisiltä sivuilta.

Konferenssin ohjelma ja rekisteröityminen on nyt julkistettu nettisivuilla sustainabilitysciencedays.fi.

Lisätietoja konferenssista:

Jasmin Järvinen