Solve the SDGs by Junction and Aalto University

48 tuntia aikaa muuttaa maailmaa — tule mukaan Aalto Ventures Programin ja Junctionin hackathoniin paremman tulevaisuuden puolesta!
In the middle the text "Solve the SDGs" is written in a circle. Around it a soft, gradient background in blue, purple, light gray and light pink colors. At the bottom it says "48 hours to change the world" and on top are the logos of Aalto University, Aalto Ventures Program and Junction.

Jo ennen kuin Covid-19 tuhosi maailmaa, olemme kohdanneet vakavia haasteita planeetan, ekosysteemin ja ihmiskunnan hyvinvoinnissa. YK on määritellyt monet näistä haasteista kestävän kehityksen tavoitteiksi (Sustainable Development Goals, SDGs).

Solve the SDGs on hackathon, jossa keskitymme näiden haasteiden ratkaisemiseen. Se on hackathon ihmisille, jotka haluavat olla osa muutosta. Ihmisille, jotka eivät halua katsella maailman palamista, vaan pelastaa sen.

Se saattaa tuntua mahdottomalta tehtävältä. Kukaan ei voi tehdä sitä yksin, saati yhden viikonlopun aikana. Mutta yhdessä muiden osallistujien, maailmanluokan mentoreiden ja riittävän tiedon kanssa voimme ottaa askeleen tai kaksi oikeaan suuntaan. Koska jos ei me, niin kuka?

Hackathon on avoin osallistujille riippumatta opintotaustasta tai kokemustasosta; aiempi kokemus hackathoneista ei ole tarpeen. Emme etsi vain teknisiä ratkaisuja, joten kuka tahansa voi osallistua ja olla osa ratkaisua. Kunhan olet tiimipelaaja joka uskoo maailman voivan olla nykyistä parempi paikka, olet enemmän kuin tervetullut mukaan!

Lue lisää tapahtumasta täältä: www.solvethesdgs.com Seuraa myös Facebook ja Linkedin -tapahtumasivuja, jotta kuulet ensimmäisten joukossa haasteiden julkistuksesta ja muista päivityksistä.

Hackathon järjestetään englanniksi.

Maailmaa kanssamme muuttamassa: Accenture, Punainen Risti, TEK, NAU! -hanke, Ulkoministeriö ja Särki

#SolvetheSDGs