Riskianalyysin eurooppalainen pääkonferenssi ensimmäistä kertaa Suomeen

Maailmanlaajuisen The Society for Risk Analysis (SRA) –seuran Euroopan jaoston 29. konferenssi järjestetään Aalto-yliopistolla 13.-16.6.2021.
Aalto_University_Otaniemi_Campus_during_Coronavirus_26-3-2020_photo_Mikko_Raskinen

Maailmanlaajuisen The Society for Risk Analysis (SRA) –seuran Euroopan jaoston 29. konferenssi järjestetään Aalto-yliopistolla 14.-16.6.2021. Kyseessä on SRA–Europen vuosittainen päätapahtuma, joka järjestetään Suomessa nyt ensimmäistä kertaa.

Konferenssin teemana on The Discipline(s) of Risk Analysis, joka korostaa riskianalyysin asemaa siihen kytkeytyvien monien tieteenalojen leikkauspisteessä.

Konferenssi tarjoaa näkyvän foorumin esityksille, jotka liittyvät riskianalyysiin, riskien tunnistamiseen, arviointiin ja kokemiseen sekä riskiviestintään ja riskienhallintaan. Tarkasteltavina voivat olla yksittäiset henkilöt, yksityisen ja julkisen sektorin organisaatiot sekä yhteiskunta laajemminkin niin paikallisella, alueellisella, kansallisella kuin globaalillakin tasolla.

Konferenssin keynote-puhujat ovat alansa tunnetuimpia tutkijoita ja vaikuttajia, jotka tarkastelevat alan ajankohtaisia teemoja ja tulevaisuuden kehitysnäkymiä.

Yleisölle avoimet paneelikeskustelut 14.6. ja 15.6.

• Maanantaina 14.6. klo 12:45-14:15 | COVID-19 – Lessons in Emergence
  • Tiistaina 15.6. klo 12:45-14:15 | The Discipline(s) of Risk Science

Lisätietoa

Lisätietoa saat liitteestä tai konferenssin nettisivuilla http://srae2021.aalto.fi.