Quality education for sustainable development

Aalto Sustainability Talks -seminaarisarjan toinen tapahtuma käsittelee koulutuksen merkitystä kestävyydelle ja kestävälle kehitykselle erityisesti laadun näkökulmasta.
Aalto Sustainability Talks - Quality education for sustainable development
Aalto Sustainability Talks logo / Elise Rehula
Aalto Sustainability Talks - Quality education for sustainable development

Recording: Quality education for sustainable development (ulkoinen linkki)

The recording of Aalto Sustainability Talks: Quality education for sustainable development 22.10.2020

Laadukkaan koulutuksen merkitys kestävälle kehitykselle

Koulutusta voidaan pitää perustavanlaatuisena ihmisoikeutena ja avaimena muutokselle. Tästä syystä Aalto Sustainability Talks -seminaarisarjan toinen osa, Quality education for sustainable development, käsittelee koulutusta ja sen merkitystä kestävälle kehitykselle. Tapahtuma järjestetään 22.10.2020 kello 15:00-16:15. Tapahtuma on englanniksi.

Tutustu ja lue lisää tapahtumasta sen englanninkielisiltä sivuilta ja rekisteröidy mukaan!

Sustainability Talks logo

Aalto Sustainability Talks

Aalto Sustainability Talks -seminaarisarja tuo esiin ajankohtaista kestävän kehityksen tutkimusta ja ratkaisuja tämän hetken kestävyyshaasteisiin.